Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Premie huidige verzekering al binnen, kom 10 euro hoger uit dan dit jaar. Even afwachten wat een van de andere zorgverzekeraars doen, maar veel goedkoper zal het voor mij er niet op worden. Vooral de fysio is altijd een issue.
Veulen84 schreef:Ik tik er net 1 aan. 40x fysio per jaar. Maar als je er meer dan 21 wil gebruiken in je eerste jaar kom je niet in aanmerking voor die verzekering...
verootjoo schreef:Veulen84 schreef:Ik tik er net 1 aan. 40x fysio per jaar. Maar als je er meer dan 21 wil gebruiken in je eerste jaar kom je niet in aanmerking voor die verzekering...
Debiel altijd zulke regels... Waarom denk je dan dat mensen die verzekering willen
Daarom neem ik dus alleen de basis en bepaal ik zelf welke zorg ik neem en van welke therapeut
xLes schreef:Ik moet me nog aansluiten, momenteel aangesloten in België, tot december mag ik daar blijven. Ik moet geen van de aanvullende modules hebben dus wacht af wat de premies gaan geven en pak dan gewoon de goedkoopste waarbij het ziekenhuis in Vlissingen of Goes is inbegrepen...
Wat is het toch een pak simpeler in BE zeg!
Vumana89 schreef:Ik ben naar de DSW. Ik betaal net als Silly1972 ook 142. (vorig jaar bij Deltalloyd 130).
Maar voor 12 meer kan ik 2018 een beugel nemen die aantrekkelijk vergoed wordt, 36 x fysio, de normale tandarts behandelingen worden vergoed (komt dus geen verzekering bovenop) en vrije zorgkeus.
Ik ben er heel content mee.
Morganlefay schreef:Silly1972 schreef:ik zit ook bij DSW en ga van 131 naar 142, maar ik weet geen verzekering die goedkoper is en deze hoeveelheid Fysio aanbiedt 36x .
Als iemand dat wel weet hou ik mij aanbevolen
Daarnaast is DSW erg rap met declaraties en geen gehannes met contracten.