Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasmijn16 schreef:Even de huisarts bellen en overleggen. Er is namelijk wel een pil die je een tijd kan slikken waar je niet ongesteld kan worden. Ik zit al een tijd aan de pil en heb tijdens mijn stop week wat anders gekregen om niet ongesteld te worden. Dus gewoon even bellen!
Petrichor schreef:jasmijn16 schreef:Even de huisarts bellen en overleggen. Er is namelijk wel een pil die je een tijd kan slikken waar je niet ongesteld kan worden. Ik zit al een tijd aan de pil en heb tijdens mijn stop week wat anders gekregen om niet ongesteld te worden. Dus gewoon even bellen!
Weet jij hoe dit middel heet? Heb er al eens eerder van gehoord namelijk. Ga morgen even bellen.
Babeth schreef:Het doorslikken van de pil en geen stopweek nemen is toch ontzettend slecht voor je lijf? Ik werd daar altijd voor gewaarschuwd. Af en toe een keer doorslikken kan, maar maanden of zelfs jaren?
ponyparadijs schreef:http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... elijk.html
Zo op internet zie ik niet dat het schadelijk is om geen stop week in te lassen
hagelslag schreef:Babeth schreef:Het doorslikken van de pil en geen stopweek nemen is toch ontzettend slecht voor je lijf? Ik werd daar altijd voor gewaarschuwd. Af en toe een keer doorslikken kan, maar maanden of zelfs jaren?
Dat is mijn mening ook. Ik stop eigenlijk altijd braaf elke maand en heb dan slecht 3-4 dagen een tampon nodig....