Zeilen, wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 20:17

Late to the party, maar wat een prachtige foto!

Ik zit ook weer in een kielbootje, haha. Had ik maar zo'n prachtige boot als jullie! Maar ik vind de manoeuvres met zo'n kleintje wel heel leuk, het is mooi afwisselend.

Ik en een kennis/vriendin huren nu vaak samen,we hebben beiden CWO2 en oefenen verder voor 3. Lessen zijn echt niet leuk meer qua prijs.


Afbeelding

8nnemiek

Berichten: 43415
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Zeilen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 22:05

Dat ziet er heerlijk uit <3
Jammer dat lessen zo duur zijn ja. Dat was voor ons destijds de reden om gewoon meteen een kleine oefenboot te kopen :))

Mo_86

Berichten: 1244
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 22:07

Ziet er leuk uit Sheran! En ik heb zelf ooit m’n CWO 2 kielboot gehaald, gezakt voor m’n 3, gestopt met lessen en blijven zeilen en dan leer je het ook kan ik je verzekeren!

Wij hebben ooit trouwens voor 450 euro in een boot veiling van de gemeente Amsterdam een valk gekocht, deze opgeknapt en weer doorverkocht met kleine winst. Ik ken je budget niet maar een Valk (of iets vergelijkbaars) is niet zo heel duur en als je een beetje handig bent en het ook leuk vind kun je voor een leuk bedrag een opknapper kopen in een veiling of op marktplaats oid. Heb je een eigen bootje en kun je gaan wanneer je wilt :D