Wie kan mij helpen. Ik heb op dit moment een pijnlijke neus. Onder m'n neus zit een bult met vocht met kleine blaasjes. Ook is het helemaal rood en branderig.
Ik ben vorige week erg verkouden geweest. Misschien dat dat er mee te maken heeft maar heeft iemand een idee hoe ik er snel af kom ?
Zoveel je neus gesnoten dat de huid geïrriteerd is geraakt? Ik kende een meisje dat haar neus ook open had liggen zodra ze zo verkouden was dat ze haar neus vaak moest snuiten. Dan nu vooral veel rust geven en als het echt nodig is om een zakdoekje te gebruiken een extra zachte pakken.
Oehh jakkes, ik zou er echt geen tandpasta opsmeren. Dat zal alleen maar uitdrogen en verder irriteren (tenminste, als je zo'n gevoelige huid hebt als ik). Ik zou juist gaan voor een vettige crème. Bij mij werkt gewoon simpele vaseline vaak goed tegen een geïrriteerde brandende huid, vooral als het door een zakdoekje komt.
Ow jullie zijn op tijd.... Heb t er nog niet opgesmeerd. Ik heb nog calendulan zalf in huis voor m'n tattoo. Misschien kan ik dat er op smeren ? Is vettig
Klinkt als een koortslip, en onder je neus kan dat ook. Heb je toevallig ook iets van zinkzalf of sudocreme? Dat kan er ook op. En dan morgen koortslip creme halen
A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.
Ja vaak m'n neus gesnoten. Krentenbaard had ik nog niet aan gedacht maar dat zou idd ook kunnen. Morgen dus sowieso even naar de drogist om iets op te halen