mensen zijn die geïnfecteerd zijn met het triathlon virus .
Die wel eens een triathlon hebben gedaan , of van het van plan zijn .
Heb de zoek functie gebruikt , en zie hier en daar in topics /berichten
wel eens het woordje triatlon vallen .

Het lijkt me namelijk erg leuk ervaringen/trainingen te delen .

Een triathlon bestaat uit 3 onderdelen ...en er bestaan verschillende afstanden .
Afstand : Zwemmen :Fietsen :Lopen
Mini : 250 m 10 km 2,5 km
Achtste : 500 m 20 km 5 km
Sprint : 750 m 20 km 5 km
Kwart : 1000 m 40 km 10 km
Olympische : 1500 m 40 km 10 km
Halve : 2500 m 80 km 20 km
Ironman : 3800 m 180 km 42.2 km
Zelf ben ik vorig jaar door een proef abonnement bij een sportschool in contact
gekomen met een gezellige sport fanatieke groep .
Eigenlijk wilde ik een maandje hardlooptraining mee doen , maar werd na de eerste
keer meteen uitgenodigd de volgende dag me aan te sluiten bij het core training .
En van het een kwam het ander ..het werd al gauw woensdag hardlooptraining , donderdag core , zondag core en spinning (winter programma ).
In het voorjaar heb ik een racefiets gekocht ...en ben zelfs dit jaar in april mee naar Mallorca op trainingskamp geweest , wat echt onwijs gaaf was .
Twee onderdelen ongoing ..alleen het zwemmen nog ..
Ben als kind helemaal niet met zwemmen groot geworden ...mijn ouders konden
niet zwemmen en waren er bang voor .Tja ..dan krijg je op school , schoolzwemmen .
Je word door andere kinderen een paar keer onderwater gedrukt ..en zo hadden we een probleem .
Maar , waar een wil is , is een weg ...en met veel engelen geduld van mijn trainer
zijn we nu zover dat de aanzet van de borstcrawl er is en we een paar baantjes kunnen trekken .

Any way , ben dit jaar wel al twee keer gestart in een 1/16 en in een 1/8 triathlon en heb echt de smaak te pakken gekregen .
Beide keren ben ik derde geworden

Niet onterecht zei mijn trainer " wat word dat als je het zwemmen ook nog eens beheerst??"
Dus ..ben erg benieuwd of er op het forum nog meer zijn die helemaal gek zijn
van deze sport .