Steeds moe..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Steeds moe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 23:15

3 jaar terug werd ik moe.. Bloed geprikt en het resultaat was positief.. Ik had Pfeiffer. Dit was gelukkig na ong 8 maand over.

De vermoeidheid bleef wel wat aanhouden maar was prima uit te houden. Nu sinds enige tijd (6maand) ben ik weer steeds erg moe. Weer bloedgeprikt en daar kwam niks uit. Dus ik nam aan dat het dan niks was en nam uit de winkel die speciale vitamine pillen voor de vrouw (ben naam even kwijt) en pillen voor b12. Deze een tijd lang geslikt maar wee geen resultaat... Ook heb ik meer fruit gegeven

Ik werk elke dag van 8 tot 5 op een stal. Als ik thuis kom doe ik mijn eigen paarden (eten geven, poetsen of trainen) en daarna ga ik meestal al om half 9 / 9 uur slapen. Vervolgens gaat de wekker alweer om 6.30 om thuis te voeren en daarna naar het werk te vertrekken

Ik weet het niet meer en dokter volgens mij ook niet. Die heeft mij niet meer op verwijzing terug gestuurd, alleen gebeld dat het bloed goed was en meer niet...

Ik heb zaterdag en zondag overdag nog een paar uurtjes geslapen aangezien ik weer zo moe was..

belle_boef

Re: Steeds moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:18

Gezien je schema mag je ook wel moe zijn lijkt me. Lange dagen en vast wel wat zwaar werk erbij als stalmedewerker

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:15

Ik wilde t net zeggen, logisch dat je moe bent!

Zelf ben ik ook gesloopt als ik hobby matig een dag bezig ben geweest met de paarden, moet je nagaan als het je werk is en er nog taken bij komen als uitmesten vegen etc (dit doe ik namelijk niet op zo'n dag).

Waar ben je allemaal op geprikt? Vitamine supplementen nemen zonder tekorten heeft vrij weinig zin lijkt me.
Ben je ook geprikt op vitamine D?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:18

Hier het zelfde, pfeiffer gehad en het virus is wel weg maar je lichaam heeft nog wel last van de restverschijnselen. Het kan zomaar een paar jaar duren voordat dat over gaat. Of nooit -O-

Als je er voor open staat is acupunctuur misschien wel wat voor je? Dan kunnen ze de energieën in je lichaam weer in juiste banen leiden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:20

Ben je ook specifiek op B 12 geprikt, veel artsen vinden de grens vaak goed genoeg maar je kunt er veel meer van nodig zijn. Vraag dat eens na want die uitslag hebben ze in de pc. En bij enkelingen werken tabletten niet maar zijn injecties de oplossing indien je een tekort hebt.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:24

Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niet gek dat je erg moe bent als je zulke lange dagen maakt en fysiek (zwaar) werk verricht. Dat in combinatie met het feit dat je pfeiffer gehad hebt, maakt denk ik dat je vermoeidheid een logisch, maar erg vervelend, gevolg is van je dagelijkse bezigheden.

Ik zat zelf ook aan accupunctuur te denken, maar je kunt natuurlijk ook nog eens een afspraak bij de huisarts maken om dit te bespreken.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 11:45

los van de lange dagen en fysieke vermoeidheid, slaap je ook veel uren. dat kan je lijf ook uitputten.
bij mij hielp visolie trouwens erg goed tegen vermoeidheid. heb je daar ervaring mee?