Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 14:31

Ik ben wel benieuwd of er ook Bokkers zijn die ervaring hebben bij het laten ontstoren van o.a. vaccinaties en medicaties waar je tegenwoordig steeds meer over hoort.

Het schijnt op verschillende manieren te kunnen en zowel volwassenen als kinderen hebben er vaak blijkbaar veel baat bij, best interessant dus!

Heb je er ervaring mee? Bij jezelf of bij een ander? En hoe ging het precies in zijn werk? :)

Anoniem

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:06

Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat houdt het in? Wat zou het effect moeten zijn? En zou het dan de werking van die vaccinaties en medicatie moeten omkeren?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:08

:+ waarom zou je dat willen? Ik ben zelf een grote voorstander van vaccinaties, maar ik ben wel serieus benieuwd naar waarom mensen tegenwoordig zo anti zijn. :j

_Mikey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:13

definieer 'ontstoren'? Betekent dit dat je op dit moment gestoord (niet ontstoord) bent? Rare term hoor.. Is dit een nieuwe alternatieve hype? Wat is het doel? Hoe 'ontstoor' je dan? En waar is de wetenschappelijke onderbouwing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:23

Hier ook een grote voorstander van vaccinaties... En als ik de werking van mijn medicijnen ging omkeren ging ik dood dus óók een grote voorstander van medicijnen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:24

_Mikey_ schreef:
definieer 'ontstoren'? Betekent dit dat je op dit moment gestoord (niet ontstoord) bent? Rare term hoor.. Is dit een nieuwe alternatieve hype? Wat is het doel? Hoe 'ontstoor' je dan? En waar is de wetenschappelijke onderbouwing?

Bij zoveel vragen Google je toch gewoon ff? :?

http://www.allesoverhomeopathie.nl/kind ... aties.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:27

Ik had bovenstaande link zelf ook al even gegoogeld en ik krijg er de kriebels van... %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:28

Lente schreef:
Ik had bovenstaande link zelf ook al even gegoogeld en ik krijg er de kriebels van... %)

Beetje vaag is het idd wel :+

Mijn zusje is er ook heel erg mee bezig, laatst een heel relaas aan moeten horen waarom ze mijn aanstaande neefje waarschijnlijk niet gaat inenten.. Leven en laten leven denk ik dan maar, ik ga de discussie niet aan :+

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:28

'Vaccinaties kun je nog na heel lange tijd ontstoren. Zelfs de kindervaccinaties op volwassen leeftijd. Als je veel gereisd hebt kun je natuurlijk ook een flinke vaccinatie belasting hebben opgelopen. Zeker als je weet dat bepaalde klachten tijdens of na een bepaalde reis ontstaan zijn kan het verstandig zijn om die betreffende vaccinaties te ontstoren'

Bovenstaande is een stukje vd site die relaxed stuurde. Nu vraag ik mij toch af, hoe komen ze bij al deze informatie? Want bronnen zie ik er niet onderstaan. En is er al zoveel onderzoek naar gedaan dat het bewezen is dat de oorzaak van deze klachten dus door vaccinaties komen?

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:30

Je maakt je vaccinatie dus niet werkend? Het wordt mij niet helemaal duidelijk.
Ik kan het begrijpen als je doodziek wordt van een vaccinatie, maar hoeveel mensen worden er nu doodziek van?
Ik vraag me dus af of het opweegt tegen de ziekte waartegen je bent ingeënt. Dat er straks ziektes die op dit moment bijna niet meer voorkomen weer terug komen, omdat mensen dus gaan ontstoren.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:32

Is dit niet voornamelijk een manier om je portemonnee te ontstoren van de druk van overtollig geld?

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:34

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:35

phormicola schreef:
Is dit niet voornamelijk een manier om je portemonnee te ontstoren van de druk van overtollig geld?

_/-\o_

plus: inenten wordt echt niet voor niets gedaan hoor.

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:39

TerraHowrse schreef:
phormicola schreef:

_/-\o_

plus: inenten wordt echt niet voor niets gedaan hoor.

Dit dus _/-\o_
Inenten wordt niet voor niks gedaan, ik snap niet dat er opeens veel mensen anti zijn. Het is er niet voor niks.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:39

Klinkt als een slimme manier om geld te verdienen.
Wel handig gevonden ook dat je voor die middelen eerst een recept nodig hebt die uiteraard tegen betaling door dezelfde persoon gegeven wordt.

Edit:spelfout

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:42

Ik kan ook niet goed vinden waar die korrels, naast lactose, nog meer van gemaakt zijn? Ik begrijp dat er meer van het vaccin in kwestie in zit:?

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:13

Afbeelding

Ontstoren klinkt mij in de oren als geldklopperij. Zeker als het op vaccinaties aankomt, lees je eerst eens in over hoe een vaccinatie werkt en wat het niet allemaal doet (niet per se naar TS, maar gericht op die mensen die niet willen vaccineren).

Edit: kan me nog voorstellen dat medicatie lang in je lichaam kan blijven hangen en dat je jezelf zou willen "ontgiftigen" of iets in die trant.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:18

Ik heb zelf geen last van mijn vaccinaties dus hoef niet te ontstoren denk ik.

Ben zelf ook erg pro vaccineren. Je doet het niet alleen voor je eigen kind maar ook voor andere (kwetsbare) kinderen. En aangezien ik zo'n kwetsbaar kind heb vind ik het erg fijn dat het bestaat en snap ik niet waarom mensen niet willen vaccineren :n

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:21

Kiichi schreef:
[ [url=m/ieTdtS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ontstoren klinkt mij in de oren als geldklopperij. Zeker als het op vaccinaties aankomt, lees je eerst eens in over hoe een vaccinatie werkt en wat het niet allemaal doet (niet per se naar TS, maar gericht op die mensen die niet willen vaccineren).

Edit: kan me nog voorstellen dat medicatie lang in je lichaam kan blijven hangen en dat je jezelf zou willen "ontgiftigen" of iets in die trant.

Dit bedoel ik dus _/-\o_ staat ook in dat filmpje die ik hier plaatste.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:28

Oke, dus je wil je immuunsysteem 'verzwakken' door de aangemaakte antilichamen 'ongedaan te maken'. Althans, dat vond ik erover. Waarom? Goede bronvermeldingen kon ik er ook niet over vinden.

Ik begrijp het niet, maar ben oprecht geïnteresseerd in ervaringen en meningen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:32

Kiichi schreef:
[ [url=m/ieTdtS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou dat dus, buiten dat werkt een vaccinatie niet als een ding dat in je lijf blijft,
Een vaccinatie activeert je immuunsysteem, door een beetje (meestal dode ziekmaker, maar verzwakte ziekmaker kan ook) in het lichaam te brengen, waarna je immuunsysteem denkt, he! Jij hoort hier niet en gaat een gepast systeem ontwerpen om de ziekmaker aan te vallen.
Omdat het een dode of een verzwakte ziekmaker was, wordt je niet ziek, maar leert je lichaam wel die ziekmaker herkennen aangezien in een vaccinatie wel de belangrijkste kenmerken van die ziekmaker zitten.
Kom je dan later een keer die ziekmaker tegen, dan hoeft je lichaam niets meer te leren, maar kan meteen aanvallen en de ziekmaker uitschakelen voordat je er ziek van kan worden.

Je lichaam ontleren/ontstoren van het geleerde lijkt me problematisch, je immuunsysteem heeft namelijk geleerd hoe het zou moeten reageren, een vaccinatie ongedaan maken gaat dus niet zomaar.
Nou ja, je kan natuurlijk je immuun systeem plat gaan leggen met bv bestraling of chemo of immunodepressiva, maar daar zal de ontstorings club helemaal een beroerdte van krijgen lijkt me zo en is niet gezond. (maar soms levensreddend, mocht je die medicatie of bestralingen nodig hebben omdat je ziek bent.)
Een geactiveerd immuunsysteem wat je hebt gedaan met vaccineren, kan je niet in dat opzicht weer naïef maken.

Zo, ik ga volgende week weer lekker mijn griepprik halen :D En zojuist weer 3 dozen APC gekocht.
En als er geen medicijnen en vaccinaties hadden bestaan, was ik ondertussen al 10 x dood geweest en velen met mij en had ik ook al wel handje gemist gok ik zo. Niet zo raar dat de gemiddelde leeftijd van ons mensen omhoog is gegaan hoor, welvaart bracht beter eten, betere hygiëne, medicijnen en vaccinaties.

Ik kan er dus niet bij...

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:32

Ik ben ook wel benieuwd naar waarom.
Gelukkig is het al bewezen dat vaccinaties geen autisme vormen. :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:35

maava schreef:

Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:36

verootjoo schreef:
maava schreef:

Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...

Dat is inderdaad nog het ergste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:38

Als je je immuunsysteem dom zou kunnen maken zou ik blij zijn. Dat van mij valt namelijk mijn eigen cellen aan.