Het schijnt op verschillende manieren te kunnen en zowel volwassenen als kinderen hebben er vaak blijkbaar veel baat bij, best interessant dus!
Heb je er ervaring mee? Bij jezelf of bij een ander? En hoe ging het precies in zijn werk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mikey_ schreef:definieer 'ontstoren'? Betekent dit dat je op dit moment gestoord (niet ontstoord) bent? Rare term hoor.. Is dit een nieuwe alternatieve hype? Wat is het doel? Hoe 'ontstoor' je dan? En waar is de wetenschappelijke onderbouwing?
Lente schreef:Ik had bovenstaande link zelf ook al even gegoogeld en ik krijg er de kriebels van...
TerraHowrse schreef:phormicola schreef:Is dit niet voornamelijk een manier om je portemonnee te ontstoren van de druk van overtollig geld?
![]()
plus: inenten wordt echt niet voor niets gedaan hoor.
Kiichi schreef:[ [url=m/ieTdtS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ontstoren klinkt mij in de oren als geldklopperij. Zeker als het op vaccinaties aankomt, lees je eerst eens in over hoe een vaccinatie werkt en wat het niet allemaal doet (niet per se naar TS, maar gericht op die mensen die niet willen vaccineren).
Edit: kan me nog voorstellen dat medicatie lang in je lichaam kan blijven hangen en dat je jezelf zou willen "ontgiftigen" of iets in die trant.
Kiichi schreef:[ [url=m/ieTdtS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ontstoren klinkt mij in de oren als geldklopperij. Zeker als het op vaccinaties aankomt, lees je eerst eens in over hoe een vaccinatie werkt en wat het niet allemaal doet (niet per se naar TS, maar gericht op die mensen die niet willen vaccineren).
Edit: kan me nog voorstellen dat medicatie lang in je lichaam kan blijven hangen en dat je jezelf zou willen "ontgiftigen" of iets in die trant.
verootjoo schreef:maava schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar waarom.
Gelukkig is het al bewezen dat vaccinaties geen autisme vormen.
Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...