Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malih schreef:Bij sommige mensen ligt het aan de tandpasta. Zendium heeft zo als Romyloverrr al schreef een goede werking bij mensen die een gevoelige mond hebben. Dit komt omdat deze tandpasta geen schuimmiddel bevat. Veel mensen met een aanleg voor aftes kunnen niet goed tegen schuimiddelen. Misschien proberen waard om over te stappen van tandpasta?
Tjinta schreef:Ohh auww dat doet echt zeer.
Aften zijn heel vaak een teken dat je weerstand / immuunsysteem niet optimaal funktioneert. Daar kun je gelukkig wel veel aan doen.
Voor deze keer zal t niet meer helpen maar het zou fijn zijn als de aften niet meer terug komen.
Darm opbouwen met probiotika en gezond eten is een mogelijkheid.
mariekeoo schreef:dat s het probleem bij mij groeien ze echt wel door tot 1,5 CM groot. Ik poets mijn tanden met zeeduin tandpasta. ik heb lidocaini als verhoof middel. maar kom niet zo ver achter in mijn mond omdat ik super gevoelig ben achterin en dan ga kokhalzen. Ook heb ik aanstipspul om er op te doen maar dat idem. En wat mij zorgen maakt is die andere kant die ook zo rood is
mariekeoo schreef:dat s het probleem bij mij groeien ze echt wel door tot 1,5 CM groot. Ik poets mijn tanden met zeeduin tandpasta. ik heb lidocaini als verhoof middel. maar kom niet zo ver achter in mijn mond omdat ik super gevoelig ben achterin en dan ga kokhalzen. Ook heb ik aanstipspul om er op te doen maar dat idem. En wat mij zorgen maakt is die andere kant die ook zo rood is