Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Door te sporten vergroot je de doorbloeding van je spieren en na de inspanning zijn je spieren meer ontspannen.
Die tintelingen en steken komen door verkrampte spieren die daardoor zenuwen prikkelen.
Sporten is echt een goed advies in dit geval.
Ketaki schreef:nadeel is dat ik mn linkerarm nu ook niet meer zo boven me uit kan houden. en zeker niet te zwaar kan tillen.
ik denk dat ik volgende week wel weer bel, omdat het gewoon heel veel pijn doet. bewegen heb ik genoeg gedaan met mn werk.
helaas heeft dat nog niet het juiste effect gehad.
wel pak ik een hete douche, om te kunnen ontspannen, wat dan fijn is.
JPS schreef:Zou het een idee zijn om, in overleg met je huisarts, zo nu en dan een spierontspanner in te nemen zodat je even van de pijn verlost bent en de cirkel wordt doorbroken?
paardje1983 schreef:Chiropractor Al aan een gedacht. Had ook last van mijn rug en kwam bij de fysio geen stap verder. Bij de chiropractor Los laten kraken en de dag erna was het weg.
Ketaki schreef:paardje1983 schreef:Chiropractor Al aan een gedacht. Had ook last van mijn rug en kwam bij de fysio geen stap verder. Bij de chiropractor Los laten kraken en de dag erna was het weg.
chiropractor werkt juist vanuit botten, fysiotherapeut werkt vanuit de spieren / spiergroepen.
dit is een spierprobleem![]()
![]()
![]()
![]()
faunty schreef:tS , ben je zelf fysiotherapeut ?? Hoe weet je dat het triggerpoints zijn ? Hoezo kan het niet uit je rug komen ? Hoe weet je dat dry needle therapie gaat werken ?
Ik kan nu geen advies geven maar overleg met je fysio eens over wat jij verwacht , want ik denk vanachter mijn laptop te herkennen dat je ervaring hebt met dry needling ? en je denkt dat dit een positief effect vaat hebben , en dat mag , maar de enige die jou kan vertellen wat het beste is is JOUW therapeut , want ik kan en mag vanachter mijn scherm geen advies geven.
faunty schreef:Dan lijkt het me het overleggen idd waard !
Vaak hoor je dat mensen iets hebben gelezen en dus denken dat dat hun probleem oplost , wat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Maar dat is gelukkig niet zo !
Dry needling kan dan idd best een uitkomst zijn