Microblading wenkbrauwen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 20:58

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ze *\o/* Ben er heel blij mee, m’n linkerwenkbrauw zit wat hoger dan m’n rechter en heeft een littekentje, en nu zijn ze gewoon helemaal gelijk

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 22:19

x_Milou schreef:
[ [url=m/u4QyAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NSWuMr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze *\o/* Ben er heel blij mee, m’n linkerwenkbrauw zit wat hoger dan m’n rechter en heeft een littekentje, en nu zijn ze gewoon helemaal gelijk


Wat mooooi! Heb je dit bij Nathalie gedaan?

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 23:51

SavannahNx schreef:
x_Milou schreef:
[ [url=m/u4QyAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NSWuMr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze *\o/* Ben er heel blij mee, m’n linkerwenkbrauw zit wat hoger dan m’n rechter en heeft een littekentje, en nu zijn ze gewoon helemaal gelijk


Wat mooooi! Heb je dit bij Nathalie gedaan?



Dankjewel! Nee bij Time to Sparkle

Kimbers

Berichten: 5108
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 12:00

Nathalie, ben je toevallig bekend met Jolanda van très jolie? Vins het als leek erg lastig om te beoorselen of iemand kundig is of niet.

MARILYN_
Berichten: 841
Geregistreerd: 25-12-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 12:59

Bedoel je die in Assen?

Kimbers

Berichten: 5108
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 19:15

Ja :)

x__danii

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:37

Hier het resultaat bij mij :).

De foto linksboven is hoe ik het zelf tekende, rechtsboven is direct na de 2e behandeling en de onderste van afgelopen week (6 weken na de 2e behandeling).

Afbeelding

Ik ben er heel blij mee, het scheelt ‘s ochtends ‘n hoop gedoe en dit oogt veel natuurlijker dan de (veels te donkere :+) wenkbrauwen die ik zelf tekende. Af en toe even wat epileren (wat nu ook heel makkelijk is) en dan ben ik weer klaar!

MARILYN_
Berichten: 841
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 06:21

Kimbers schreef:
Ja :)


Ik ken iemand die het daar heeft laten doen, zij is er heel tevreden over! Zelf vind ik het een beetje onnatuurlijk ogen, omdat ze van zichzelf geen wenkbrauwen heeft. Maar denk dat je dat in elke salon wel hebt :)

Avelienvd

Berichten: 7228
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 06:25

Vriendin van mij is daar geweest. Vind het bij haar wel mooi

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:17

Hoi allemaal!

Ik zit al een tijdje na te denken om mijn wenkbrauwen te laten doen maar ben zooooo bang dat ik het niet mooi ga vinden, ben nogal een pietleut en het niet dat je het even af poetst zeg maar :=

Ik heb van mezelf hele dikke wenkbrauwen maar door jarenlang (verkeerd) epileren zijn deze smal en lelijk, probeer ze nu weer dikker te laten worden maar het ziet er niet uit en duurt me te lang.

_/-\o_ _/-\o_ Nathalie de wenkbrauwen die jij doet zijn echt wauwie! Je zit best een flink eind van me vandaan maar zou het er wel voor over hebben!
Hier hebben we een schoonheidssalon die het ook doet en de foto’s zien er goed uit maar zoals al eerder gezegd in dit topic foto’s hoeven niet altijd waar te zijn.

Salon die ik op het oog heb is Beauty Instituut Mariëlle, daar doet Marielle van Helvoort de permanente make up. Zij heeft het oa geleerd van Irma Hulscher.
Dit zijn voorbeeld foto’s

Afbeelding

Afbeelding

Iemand toevallig ervaring hiermee of andere tips voor goede salon in de omgeving van Steenbergen NB?

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:59

Ik ben ook een pietlut en heb wel een afspraak gemaakt bij Nathalie. Ook een stukje reizen vanuit Groningen, maar dat is het wel waard denk ik. :j

MarjanB

Berichten: 16563
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 12:32

Ik heb dinsdag een afspraak in Nijmegen bij Dermaworks :) vind t enorm spannend maar ben er wel zo aan toe :')

MarjanB

Berichten: 16563
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 14:46

Spannend! 8-)


Afbeelding

liefhelietje

Berichten: 1920
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Groningen

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:01

Heel benieuwd naar het resultaat MarjanB!

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:28

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ze afgelopen jaar in juli laten zetten. Er zijn wat stukjes uit en ik zou ze weer eens moeten epileren haha ;) , maar ik ben er nog altijd heel erg blij mee. Opstaan, gezicht wassen en mascara op en klaar qua make-up tegenwoordig.
In juli heb ik weer een afspraak staan om ze bij te werken.

Hier komen ook echt weer hele mooie resultaten voorbij hoor!

MarjanB

Berichten: 16563
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 16:54

Ben zo benieuwd hoe het wordt! Nu vooral pijnlijk en gezwollen en heel donker <<)

Vraagje er staat in de nazorg dat je twee keer per dag met milde zeep moet wassen. Kan dat met de paarse nu unicura?

Afbeelding

emr

Berichten: 1482
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:07

Heel netjes!

Mrijn

Berichten: 3480
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 19:10

Wauw, wat een paar duidelijke wenkbrauwen toch voor een gezicht doen. Heel mooi!
Ik had eigenlijk morgen een afspraak bij Nathalie, maar vorige week reed een of andere held mijn complete buitenspiegel eraf en daar ging mijn laatste beetje spaargeld -O- . Een nieuwe afspraak staat voor na de zomervakantie.

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 20:02

MarjanB schreef:
Ben zo benieuwd hoe het wordt! Nu vooral pijnlijk en gezwollen en heel donker <<)

Vraagje er staat in de nazorg dat je twee keer per dag met milde zeep moet wassen. Kan dat met de paarse nu unicura?

[ [url=m/1zVVFY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaaaaa eindelijk *\o/* ! En wat is het mooi geworden! Super zeg!

Kan je geen antwoord op je vraag geven. Ik moest ze namelijk droog houden de eerste 5 dagen, en 2x per dag met vaseline insmeren.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 21:23

Eigenlijk wel vreemd, die verschillende adviezen. De 1 vaseline, de ander zeep.....
Ik ben bezig met een verwijder traject. 2 jaar geleden zijn ze, naar mijn mening, de donker, te dun en te kort gezet..... Eronder zat nog een restje van 15 jaar geleden wat roze werd!!!! Zag er heel hard uit, zeker als je haar steeds lichter wordt.....
Ik zag vanmiddag gelijk al resultaat, een stuk lichter, zelfs mijn man zag het.
En ik kan me er op verheugen over een tijdje weer net zulke mooie wenkbrauwen te hebben als ik steeds voorbij zie komen. De trend is momenteel ook wat breder dan jaren geleden, staat veel natuurlijker.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:13

Fijn dat het goed gegaan is Marjan. Je kunt die vragen het beste stellen aan de gene waar je geweest bent. Ik laat met een powderbrow mijn klanten alleen wassen met water.

Jammer dat ik hier geen filmpjes kan uploaden. Ik maak veel filmpjes van mijn werk

Ik ben wel echt dol gelukkig met dit werk. Ik vind het zo gaaf om te doen <3

Dit is een filmpje van genezen microblading resultaat na de eerste behandeling en het resultaat na de 2e behandeling

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906


Powderbrow
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

Genezen powderbrow natuurlijk gezet
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

Na en genezen powderbrow
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

Microblading
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

Powderbrow
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

Van een microblading set naar een powderbrow
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8659484906

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:23

Margee schreef:
Eigenlijk wel vreemd, die verschillende adviezen. De 1 vaseline, de ander zeep.....
Ik ben bezig met een verwijder traject. 2 jaar geleden zijn ze, naar mijn mening, de donker, te dun en te kort gezet..... Eronder zat nog een restje van 15 jaar geleden wat roze werd!!!! Zag er heel hard uit, zeker als je haar steeds lichter wordt.....
Ik zag vanmiddag gelijk al resultaat, een stuk lichter, zelfs mijn man zag het.
En ik kan me er op verheugen over een tijdje weer net zulke mooie wenkbrauwen te hebben als ik steeds voorbij zie komen. De trend is momenteel ook wat breder dan jaren geleden, staat veel natuurlijker.


Ik ben mijn eigen wenkbrauwen ook aan het verwijderen :D

MuSLi

Berichten: 5277
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:20

Hoe werkt dat verwijderen dan precies?
Ik heb vervagende roodachtige stukken in mijn wenkbrauwen, die ik graag weg wil hebben...

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:43

MuSLi schreef:
Hoe werkt dat verwijderen dan precies?
Ik heb vervagende roodachtige stukken in mijn wenkbrauwen, die ik graag weg wil hebben...


Je kunt laseren of een removal behandeling ondergaan. Laser pakt lichte warme tinten niet dus daarbij is een removal behandeling de beste optie.

Daarbij word met de machine een removal ingebracht deze laat het pigment naar buiten komen en verbleekt.

Je kunt ze vaak ook gewoon coveren met nieuwe wenkbrauwen.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:45

Daar kan Nathalie vast beter op antwoorden, ik heb het voornamelijk gevoeld!!!
Het voelde hetzelfde als het zetten, pijnlijk. Maar het resultaat was direct te zien.
Nu lekker invetten en 4 weken wachten, mogelijk moet het nog een keertje en anders mogen er nieuwe browies op. Dus voorbeelden, hoe ik het graag zou willen hebben, opzoeken. Ik heb hier al genoeg moois gezien.
De eyeliner is volgens mij nu ook anders. Ik heb hem boven de wimperrand (prima hoor) maar ik zie ze nu er ook helemaal "in". Klopt dat???