Microblading wenkbrauwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:38

O wat mooi nathalie, ik zou ook zo graag willen.Toch eens ergens moed gaan zoeken.

Popstra
Berichten: 13836
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:07

Ik heb ook de wunderbrow gebruikt maar 3 dagen bleef het niet zitten.
Overigens niet zo moeilijk dit op te brengen. Kun je ook zo bijwerken met een watje of staafje gedrenkt in remover voor waterproef make-up

Anoniem

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:38

Oeh dat is wel mooi...
Maar had deze dame ook echt bijna onzichtbare wenkbrauwen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:08

Anoniem schreef:
Oeh dat is wel mooi...
Maar had deze dame ook echt bijna onzichtbare wenkbrauwen?

Ik heb wel een before en after foto, ik heb van mezelf wel onzichtbare wenkbrauwen. Bij interesse wil ik ze in PB sturen :)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:44

Nee niet onzichtbaar. Ik heb ze wat sprekender gemaakt en ze waren een tikkie scheef dus ook wat symetrischer gemaakt

Dit was voor en net na

Afbeelding

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 23:34

Ik heb iemand gevonden omdat zij door een bn’er was gefilmt en haar een pb gestuurt hoe duur het kostte bij haar was het maar 100 euro voor de eerste behandeling en 75 voor de tweede. Ik vond dit erg goedkoop maar ze heeft mooie resultaten en was ook gefilmt hoe zij dit bij een persoon deed, maar omdat de prijzen normaal zo hoog liggen vraag ik me af of ik dit wel zou doen?

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 07:25

SavannahNx schreef:
Ik heb iemand gevonden omdat zij door een bn’er was gefilmt en haar een pb gestuurt hoe duur het kostte bij haar was het maar 100 euro voor de eerste behandeling en 75 voor de tweede. Ik vond dit erg goedkoop maar ze heeft mooie resultaten en was ook gefilmt hoe zij dit bij een persoon deed, maar omdat de prijzen normaal zo hoog liggen vraag ik me af of ik dit wel zou doen?


Heeft ze meerdere recensies dan alleen het filmpje van de bn-er?
Ik vraag me af waarom het zo goedkoop is. Heeft ze geen licentie?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 07:45

Suzanne F. schreef:
SavannahNx schreef:
Ik heb iemand gevonden omdat zij door een bn’er was gefilmt en haar een pb gestuurt hoe duur het kostte bij haar was het maar 100 euro voor de eerste behandeling en 75 voor de tweede. Ik vond dit erg goedkoop maar ze heeft mooie resultaten en was ook gefilmt hoe zij dit bij een persoon deed, maar omdat de prijzen normaal zo hoog liggen vraag ik me af of ik dit wel zou doen?


Heeft ze meerdere recensies dan alleen het filmpje van de bn-er?
Ik vraag me af waarom het zo goedkoop is. Heeft ze geen licentie?


Ze heeft een instagram profiel met allemaal foto’s en video’s. Ik weet niet of ze een licentie heeft?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:19

Ik ben wel benieuwd wie dat is :D

Nancy__

Berichten: 629
Geregistreerd: 15-10-08
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:47

Oh wat mooi allemaal! Ik twijfel al heel lang over microblading, mijn eigen wenkbrauwen zijn heel licht van zichzelf en erg ongelijk. Ben altijd best lang bezig om bij te tekenen. Nu ben ik via Facebook een dame tegen gekomen die het zo mooi zet en in de buurt is! Maar ben zo bang dat mijn huid het afstoot of erg snel vervaagd. Het is natuurlijk wel een hoop geld...

MarjanB

Berichten: 16546
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:07


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:52

Ik kan je een pb doen Nathalie ? Ze heeft alleen geen website alleen instagram, dus alleen via daar kun je kijken.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:56

SavannahNx schreef:
Ik kan je een pb doen Nathalie ? Ze heeft alleen geen website alleen instagram, dus alleen via daar kun je kijken.



Ja hoor :D

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:26

MarjanB schreef:
Ik heb een oriënterend gesprek bij https://dermawork.nl ben heel erg benieuwd :)


Oh ik hoop voor je dat het kan! Jij had een irritatie bij een van je wenkbrauwen?

Ik ben afgelopen Woensdag terug gegaan voor de na-behandeling. En heb ook gelijk mijn eyeliner laten zetten. Zal van de week als ik geen vaseline meer hoef te smeren weer een foto plaatsen.

MarjanB

Berichten: 16546
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:28

Ja klopt ik heb 1 wenkbrauw met wat irritatie/litteken dus hoop dat t pakt

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 19:18

MarjanB schreef:
Ja klopt ik heb 1 wenkbrauw met wat irritatie/litteken dus hoop dat t pakt


Ik ga voor je duimen!

MarjanB

Berichten: 16546
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 19:19

Dank je!

liefhelietje

Berichten: 1920
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Groningen

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 20:47

Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil binnenkort een afspraak maken bij een salon hier in de buurt. Via Facebook en Instagram zie ik echt superresultaten voorbij komen (Beauty by us heet de salon, voor de geïnteresseerden). Ik vroeg me alleen af: hoe permanent is permanent? Ik weet dat het na verloop van tijd weer lichter wordt, maar stel dat je het nooit meer laat bijwerken, hoe lang blijf je dan nog zien dat je dit ooit gehad hebt? Het is natuurlijk de bedoeling om het gewoon bij te laten houden jaarlijks, maar je weet maar nooit wat de nieuwste trends worden in de toekomst ;) . Weet iemand daar het antwoord op? :)

Lisa__Beau
Berichten: 173
Geregistreerd: 21-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:07

liefhelietje schreef:
Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil binnenkort een afspraak maken bij een salon hier in de buurt. Via Facebook en Instagram zie ik echt superresultaten voorbij komen (Beauty by us heet de salon, voor de geïnteresseerden). Ik vroeg me alleen af: hoe permanent is permanent? Ik weet dat het na verloop van tijd weer lichter wordt, maar stel dat je het nooit meer laat bijwerken, hoe lang blijf je dan nog zien dat je dit ooit gehad hebt? Het is natuurlijk de bedoeling om het gewoon bij te laten houden jaarlijks, maar je weet maar nooit wat de nieuwste trends worden in de toekomst ;) . Weet iemand daar het antwoord op? :)


Hoe lang ze precies blijven zitten weet ik niet. Mijn laatste keer bijwerken is in okt 2015 geweest en ik vind ze (helaas) nog maar weinig vervaagd...

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede salon (het liefste omgeving weert/eindhoven) maar ben een beetje wantrouwig. Ik heb scheef gezette pmu wenkbrauwen in een totaal verkeerde kleur. Durf er helaas niet meer zo snel zoveel geld aan uit te geven maar ben intussen ook al helemaal klaar met deze 'dingen' op mijn hoofd. Weet iemand toevallig een goede salon?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:55

liefhelietje schreef:
Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil binnenkort een afspraak maken bij een salon hier in de buurt. Via Facebook en Instagram zie ik echt superresultaten voorbij komen (Beauty by us heet de salon, voor de geïnteresseerden). Ik vroeg me alleen af: hoe permanent is permanent? Ik weet dat het na verloop van tijd weer lichter wordt, maar stel dat je het nooit meer laat bijwerken, hoe lang blijf je dan nog zien dat je dit ooit gehad hebt? Het is natuurlijk de bedoeling om het gewoon bij te laten houden jaarlijks, maar je weet maar nooit wat de nieuwste trends worden in de toekomst ;) . Weet iemand daar het antwoord op? :)


Bij Paula zit je ook goed :j

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 23:01

Lisa__Beau schreef:
liefhelietje schreef:
Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil binnenkort een afspraak maken bij een salon hier in de buurt. Via Facebook en Instagram zie ik echt superresultaten voorbij komen (Beauty by us heet de salon, voor de geïnteresseerden). Ik vroeg me alleen af: hoe permanent is permanent? Ik weet dat het na verloop van tijd weer lichter wordt, maar stel dat je het nooit meer laat bijwerken, hoe lang blijf je dan nog zien dat je dit ooit gehad hebt? Het is natuurlijk de bedoeling om het gewoon bij te laten houden jaarlijks, maar je weet maar nooit wat de nieuwste trends worden in de toekomst ;) . Weet iemand daar het antwoord op? :)


Hoe lang ze precies blijven zitten weet ik niet. Mijn laatste keer bijwerken is in okt 2015 geweest en ik vind ze (helaas) nog maar weinig vervaagd...

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede salon (het liefste omgeving weert/eindhoven) maar ben een beetje wantrouwig. Ik heb scheef gezette pmu wenkbrauwen in een totaal verkeerde kleur. Durf er helaas niet meer zo snel zoveel geld aan uit te geven maar ben intussen ook al helemaal klaar met deze 'dingen' op mijn hoofd. Weet iemand toevallig een goede salon?


Ik heb meerdere klanten uit die omgeving. Naast pmu plaatsen verwijder ik ook met een removal product. Dus wat buiten de nieuwe vorm blijft zitten kan verwijderd worden. Je mag me altijd fotos sturen dan kan ik je advies geven.

liefhelietje

Berichten: 1920
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Groningen

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:14

Bedankt Lisa en Nathalie! Fijn om te weten dat ik daar goed zit, dat idee had ik ook wel. En ik begrijp dus dat het weer verwijderd kan worden. Altijd goed om te weten, ook al kan ik me nu nog niet voorstellen dat ik dat zou willen :D

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:38

Ik ben zoooo bang dat het misgaat en dan... gelukkig lees ik hierboven dat het verwijderd kan worden. Ik ga waarschijnlijk 4 dagen voor mn verjaardag, is het dan al redelijk genezen? Anders zit ik met mn verjaardag met opgezwollen rode wenkbrauwen :+

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:47

SavannahNx schreef:
Ik ben zoooo bang dat het misgaat en dan... gelukkig lees ik hierboven dat het verwijderd kan worden. Ik ga waarschijnlijk 4 dagen voor mn verjaardag, is het dan al redelijk genezen? Anders zit ik met mn verjaardag met opgezwollen rode wenkbrauwen :+


Ik zou dan een week voor je verjaardag gaan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:52

Suzanne F. schreef:
SavannahNx schreef:
Ik ben zoooo bang dat het misgaat en dan... gelukkig lees ik hierboven dat het verwijderd kan worden. Ik ga waarschijnlijk 4 dagen voor mn verjaardag, is het dan al redelijk genezen? Anders zit ik met mn verjaardag met opgezwollen rode wenkbrauwen :+


Ik zou dan een week voor je verjaardag gaan.


Even vragen of er dan plek is haha.