Microblading wenkbrauwen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 11:25

Ik zie wel vaker in dit topic vette huid en acne vermeld.
Nu overweeg ik nog steeds mijn wenkbrauwen te laten doen maar is de techniek en gebruikt materiaal dan zo anders dan bij PMU eyeliner?
Want ik heb zowel onder als boven eyeliner en deze pakte zeer goed, heb ook maar 1 nabehandeling gehad en inmiddels zit het toch al weer 3 jaar zonder vervaging.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 23:37

Sorro schreef:
Ik zie wel vaker in dit topic vette huid en acne vermeld.
Nu overweeg ik nog steeds mijn wenkbrauwen te laten doen maar is de techniek en gebruikt materiaal dan zo anders dan bij PMU eyeliner?
Want ik heb zowel onder als boven eyeliner en deze pakte zeer goed, heb ook maar 1 nabehandeling gehad en inmiddels zit het toch al weer 3 jaar zonder vervaging.


Zoiezo is de huid van je ooglid anders dan je wenkbrauwen en idd is microblading een andere techniek. Het eindresultaat is ook strakker en dunner als met de machine.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:21

Ik blaas weer even leven in dit topic! Hoe is het met jullie wenkies meiden, nog steeds tevreden? Foto's :)?

Urona447
Berichten: 2818
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:00

Ben ik ook erg benieuwd naar. Jill Huijbregts heeft ze toen ook laten doen maar ik heb het idee dat het bij haar al redelijk aan het vervagen is.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 07:48

Leuk! Ik vind het nog altijd fantastisch om te doen zoveel mensen en zoveel wensen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dat het snel vervaagt kan veel oorzaken hebben. Manier van werken van de blader, merk van het pigment, type huid, leeftijd, wel of niet direct op vakantie of in de zon geweest etc. Ik doe het nu bijna een jaar en iedereen die ik gesproken heb zit nog volop in de kleur. Een enkeling overweegt jaarlijks te komen. Ben benieuwd hoe dat verder ontwikkeld

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:45

Wat een prachtig werk lever jij af Nathalie!

Jildau

Berichten: 9428
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:54

Echt wauw! Zodra de geldboom in bloei staat..

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:52

Ik ben "tevredener" geworden, ik vond het eerst te donker en te hard.
Probleem is nu een beetje dat de haartjes te blond zijn, of grijs eigenlijk.
Wimperverf doet erg weinig.

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:05

Prachtig werk! Tweede is echt extreem wauw!

Ik ben ook heel tevreden, alleen merk ik inderdaad één kant heeft de pro gedaan en de andere de student en ze heeft net niet diep genoeg gedaan dus het vervaagt enorm. Gelukkig word het gewoon bijgewerkt, de vorm is wel prachtig geworden.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 06:52

Wat lief dank jullie wel! Ik doe hard mijn best om mezelf zoveel mogelijk te ontwikkelen in dit vak!

Suzanne F.

Berichten: 49443
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 07:52

__Nathalie__ schreef:
Wat lief dank jullie wel! Ik doe hard mijn best om mezelf zoveel mogelijk te ontwikkelen in dit vak!


Heb je je opleiding bij Hulscher gedaan?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:32

Nee ik vind irma hulsher wat ouderwets in haar technieken. Ik heb een buitenlandse microblading cursus gevolgt omdat ze daarin in Nederland wat achter lopen. Ik studeer verder bij yevgenia naar mijn mening 1 van de beste in Nederland maar daar betaal je ook 500 euro voor een setje wenkbrauwen

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:53

Eens Nathalie :j ik ken ze idd van microblading, volgens mij komt mijn PMUer er ook vandaan :j

Als mensen mij ook vragen ja wat kostte het en ik geef de prijs door dan krijg je gelijk ohhhh Wow wat duur en je hebt het al voor 100 euro etc etc. Tjah maar ik kijk nog steeds iedere ochtend in de spiegel en ben intens gelukkig... overigens een zonnebanker en een steviger zonner hier maar bijwerken is nog steeds niet nodig :D

Afbeelding
Afbeelding

Ff make-up foto maar hier goed te zien :j

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:02

Echt mooi, ik vind het ook zijn geld waard. Lekker opstaan, voor mij maakt het echt mijn gezicht af.

Jildau

Berichten: 9428
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:12

Mag ik vragen wat je in totaal betaald hebt? Echt prachtig.. Misschien kan het van mijn 13e maand. :D

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:17

Ik vraag op dit moment 295 euro incl nabehandeling en kleur opfrissen is vanaf 125 euro. Ergens volgend jaar ga ik wel nog wat met de prijs omhoog naar rond de 330 incl nabehandeling.

Mooi friemel!

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:29

Jouw werk is het eerste hier dat ik echt natuurlijk vind. De rest vind ik erg strak en hard en daar hou ik niet van. Ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik zou zelf graag wenkbrauwen hebben maar ik vind het te eng. Ik ben roodblond en mijn wenkbrauwen zijn gewoon wit. Ik teken ze nu zelf bij met poeder maar als dat een keer minder goed lukt is het zo ontzettend lelijk. Dat risico loop ik dus liever niet...

MarjanB

Berichten: 16570
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 22:41

Nathalietje ik ga echt bij jou een keer een afspraak maken.. ik heb nu zoals de tweede die je plaatst. Zo vervelend om een heel stuk te missen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 23:16

Waarom woon je niet in de buurt Nathalie? ;(

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:01

Sheran schreef:
Jouw werk is het eerste hier dat ik echt natuurlijk vind. De rest vind ik erg strak en hard en daar hou ik niet van. Ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik zou zelf graag wenkbrauwen hebben maar ik vind het te eng. Ik ben roodblond en mijn wenkbrauwen zijn gewoon wit. Ik teken ze nu zelf bij met poeder maar als dat een keer minder goed lukt is het zo ontzettend lelijk. Dat risico loop ik dus liever niet...



Bedankt wit blonde haartjes blijft wel een lastig ding. Het kan wel maar je zult altijd de lichte haartjes blijven zien. Je krijgt wel meer sprekende wenkbrauwen maar van dicht bij zie je het verschil natuurlijk wel. Het is anders als bij iemand met bruine wenkbrauwen en bruin pigment. Met poeder kleuren je witte haartjes ook nog iets mee met pmu niet

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:02

MarjanB schreef:
Nathalietje ik ga echt bij jou een keer een afspraak maken.. ik heb nu zoals de tweede die je plaatst. Zo vervelend om een heel stuk te missen.


Gezellig houd wel rekening met een wachttijd van ca 2 maanden loop nu richting de 3 maanden

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:10

ierusju schreef:
Waarom woon je niet in de buurt Nathalie? ;(


Ik weet niet waar je woont? Ik zit vrij centraal in Nederland. Heb een klanten kring uit oa Drenthe, Hoorn, Alphen aan den Rijn, Zandvoort, Eindhoven, limburg, Rotterdam, Helmond heb nu een aanmelding uit Den Haag en Maarn

wwillemijn
Berichten: 4279
Geregistreerd: 05-07-05

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:14

Voor kwaliteit wil ik best een eindje rijden :-D

Anoniem

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:12

Nathalie - heb jij een website of iets waar mijn moeder contact met jou kan opnemen?

Suzanne F.

Berichten: 49443
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:15

Ik vind de foto's hierboven ook erg mooi maar bij mij pakt bijna iets. En als er iets pakt wordt het grijs. Dus heb de hoop een beetje opgegeven wat dat betreft. Ze proberen elke keer iets anders, andere naald, ander pigment, andere kleurtjes maar er is maar weinig wat resultaat heeft. Ook vloeien de haartjes na verloop van tijd uit zodat er geen hairstroke meer te zien is maar een grijs vlak. Als het net gedaan is dan lijkt het nog wel iets maar al heel snel vervaagd en wordt het grijs. Mijn huid schijnt ook erg dik te zijn en heel erg doorbloed. Dat schijnt het moeilijk te maken voor PMU.