Ik had 2 weken terug een teamuitje van mijn werk & heb sindsdien verrassend goed contact met een collega. Zijn persoonlijkheid sprak mij altijd al aan en ik vond het altijd al mooi om te zien dat hij zo bij zichzelf bleef, ondanks zijn "successen" binnen het bedrijf.
We raakten dus al gauw aan de praat over persoonlijke ontwikkelingen en hoe hij veel heeft gehad aan bepaalde zelfhulp-boeken. Dat heeft me heel erg geinspireerd en inmiddels heb ik twee boeken in huis gehaald die mij erg aanspreken.
Ik heb deze ochtend een (inmiddels al verrassend flink) begin gemaakt met het boek "Jij bent een badass" - Jen Sincero en het verbaast me hoe makkelijk het wegleest. Het gaat over je onderbewustzijn, wie je bent, wat je wilt en hoe je het kan krijgen.
Ik was, ondanks dat het me echt wel interesseert, bang dat het zware stof zou zijn. Integendeel, het is luchtig en het bevat een goede dosis humor! Het laat je heel hard knikken vanwege herkenbare situaties, het zet je aan het denken maar kan ook zeker meehelpen aan het daadwerkelijk omzetten naar actie.
Ik kan nu al een aantal personen om mij heen opnoemen waarbij dit boek echt zou kunnen helpen en waarbij ik ze sowieso wil gaan aanraden om het te lezen.
Maar ik denk dat het sowieso wel goed is voor elk persoon en wie weet kan ik met dit topic meer mensen ertoe zetten die er wel behoefte aan hebben, maar niet weten waar te beginnen

Zelf ben ik nu echt in een fase dat ik (nog) meer uit mezelf wil halen als persoon, op welk gebied dan ook! Op werk ben ik onlangs (nog voor het teamuitje hoor

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die op deze manier bezig zijn (geweest) met hun eigen persoonlijke ontwikkeling? Helpt/Hielp dit voor jou?
Welke boeken of manieren zijn nog meer aan te raden?