Ski spullen kopen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dee_Es

Berichten: 3667
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Ski spullen kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:19

Ben verkoper geweest bij d.ecathlon en we werden daar netjes opgeleid en moesten al het materiaal zelf testen. Misschien alleen slim om doordeweeks te gaan en niet wanneer er alleen maar weekendhulpen rondlopen ;)

Wim Jaquet is ook al een paar keer genoemd, ook goede ervaringen mee.

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Ski spullen kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:27

Wij hebben een paar jaar geleden alles nieuw gekocht. Skischoenen zijn echt heerlijk om zelf te hebben, ik heb nooit zere voeten en ik heb met een verwarmingselement er in: aanrader!

Ski's hebben we ook gekocht, in de opruiming, terwijl iedereen ons dat heeft af geraden. Te slechte kwaliteit, veel onderhoud, lastig vervoeren.. nou, dat valt best mee. Wij hebben beide een grote auto. Ruim huis waar 2 paar ski's echt wel op zolder kunnen liggen. Waxen en onderhouden valt best mee qua kosten. En slechte kwaliteit? Ik ski er heerlijk op, en onze skileraar was er prima over te spreken.

Tuurlijk verandert er vast elk jaar wat. Maar ik weet niet beter en kan er gewoon prima mee over weg.

Ik zeg: doen!

roxiie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:40

Eigen ski-materiaal aanschaffen is voor mij een van de beste investerigen ooit geweest en ik kan het iedereen aanraden.

Aan het eind van t seizoen hebben veel wintersport zaken aanbiedingen of 'over-jarige' modellen (niemand die ziet dat jij ski schoenen uit 2015 aan hebt hoor)

Ik word toch elke x zo blij als ik mij eigen (niet stinkende) perfect zittende schoenen aantrek. :)
Onderhoud is heel eenvoudig, zag hier iemand iets zeggen over zomaar krassen dr op. Ook dat valt reuze mee, je moet gewoon niet over asfalt heen raggen met je ski's (ja dat zie ik veel mensen met huurski's doen, want het is toch maar van een ander)
Tsja je kunt eens een steentje oid tegen komen, maar de 'schade' die ik aan mijn ski's heb opgelopen weegt niet op tegen het genot en comfort!