Dinsdagavond op weg naar huis ben ik op de scooter uitgeweken voor 3 fietsers die naast elkaar aan het fietsen waren zonder licht. Ik ben naar rechts uitgeweken en toen mijn voorwiel de berm raakte (reed 40/45 km per uur buiten de bebouwde kom scooter met helm) is mijn voorwiel gaan glijden en ben ik met de scooter onderuit gegaan, en keihard op mijn linkerzij gevallen. Daarna direct heel veel pijn en was alle lucht weg uit mijn longen ik kon nog net zien dat de heren omkeken lachten en snel wegfietsten.
Daar lag ik dan.....voorzichtig omhoog gekomen en scooter overeind gezet. (deze heeft gelukkig geen schade is alleen in het gras verder gegleden) voorzichtig naar huis gereden.
Thuis gekomen toch de politie effe gebeld deze zijn langs gekomen en aangifte gedaan van verlaten plaats ongeval. Op aanraden van hun en ook omdat de pijn toenam contact gehad met huisartsenpost en langs geweest doorgestuurd naar de seh en daar hebben ze foto's genomen. Gelukkig niks gebroken alleen heel zwaar gekneusd.
Nu na 3 dagen krijg ik ook een mooie blauwe plek op mijn buik.

Verder zit ik onder de pijnstillers en is de pijn eigenlijk niet weg te krijgen.
Ik gebruik nu oxycodon langwerkend 10mg(2xpd)en oxycodon kortwerkend 5 Mg (6xpd) naproxen 250mg (3xpd) paracetamol 500mg (4xpd) ( ze hebben tijdens de onderzoeken in mijn urine een blaasontsteking vastgesteld, daar had ik geen last van) daar heb ik antibiotica voor gekregen nitrofur mc teva 50mg (4xpd) ook omdat ik ceel pijnstillers nu slik maagbeschermer pantoprazol 40mg (1xpd) en movicolon gekregen om de stoelgang op gang te houden ivm de zware pijnstillers.
Ik heb nog heel veel pijn en kom alleen uit de stoel om naar de wc te gaan slapen / liggen is helaas bijna noet mogelijk bed liggen lukt niet.
Hebben er nog mensen tips om de komende dagen een beetje door te komen......
Sorrie voor de evt typfouten ben beetje wazig door de pijnstillers.....