Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky94 schreef:Gewoon doorduwen en die draai proberen te maken.. piercings met kronkels zijn over het algemeen K om in te krijgen, dat zal echt iets zijn wat je gewoon moet oefenen.. ging bij die van mij de eerste keren ook niet soepel, zeker niet als er een korte/krappe bocht in zit en al helemaal niet met een evt opgezette huid..
sannxxelmo schreef:Waarom ga je morgen niet even langs de piercer? Die kan je advies op maat geven. Dat heb ik toendertijd ook gedaan en ze heeft gratis het gaatje opnieuw geprikt en advies gegeven. Bij mij heb ik mijn (lip)piercing toen een tijdje niet ingehad en bij het opnieuw indoen was het toch te veel stress voor de huid er om heen. Als het alleen het indoen is van de pierving, zij zullen je daar ook zeker mee willen helpen.
Je kunt er evt iets kleiners in doen, maar ik zou niet te veel prutsen. Als het licht is dichtgegroeid bestaat de kans dat je de huid beschadigd.
Zoe_97 schreef:gaat ook vaak goed, maar je vergroot het risico of die lelijke bultjes :p