Pijnlijke spieren/gewrichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melody7

Berichten: 13686
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:52

Ik vind zelf het punten systeem van Horowitz handig. (kan hem straks opzoeken) Zulke lijstjes kunnen inderdaad altijd op meer wijzen maar het is iets om in je achterhoofd te houden.

Het bedrieglijke van Lyme is dat het heel langzaam je leven in kan sluipen. Ik ben 8 jaar lang steeds zieker geworden, het werd steeds erger maar daardoor viel het niet heel erg op. Ik leek gewoon een lastig kind en kleinzerig. Dat echte niks kunnen en in bed liggen heb ik pas de laatste 3 jaar veel meer.(ben nu 9 jaar ziek)

Lyme is gewoon poedersuiker omdat het zo moeilijk vindbaar is, de testen in Nederland zijn super slecht maar ook als ze het wel vinden is er nog geen standaard behandeling voor. Het kost bakken met geld om vooruit in plaats van achteruit te gaan..

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Pijnlijke spieren/gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 08:05

Ik heb voor maandag 9u een afspraak gemaakt bij dokter.
ik zal dit weekend mijn klachten even opschrijven want mijzelf kennende vergeet ik de helft als ik bij dokter ben.

Ook maar voor een ander problem heen, altijd pijn bij sex (ik wil wel maar hou het niet lang vol), voelt het net of het tegen mijn blaas oid aan komt wat pijnlijk is, vaak toch bloed in mijn ondergoed (elke dag meestal wel iets).
Wil het steeds ontkennen en er niet mee heen, maar als ik er toch ben, moet ik toch echt maar eens even goed praten en uitleggen ben ik bang

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Pijnlijke spieren/gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 08:29

He bah TS, hoop dat er wat uitkomt wat te behandelen is.

Ik ben zelf ook erg veel moe en heb veel gewrichtspijn. Dit staat met elkaar in verband, dit komt omdat ik hypermobiliteitssyndroom heb. De ene dag til ik 25 kilo en de andere dag kan ik geen eens een flesje open krijgen. Heel lastig want mensen denken dan dat je overdrijft. :)
Daarbij is mijn motoriek echt van een 3-jarige soms. |o

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Pijnlijke spieren/gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 08:37

Ach dat meen je niet. Ja dat is zo jammer he, dat mensen je een aansteller vinden of iemand die aandacht wil ofzo.

janouk
Blogger

Berichten: 17875
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 08:39

DanielleB schreef:
Ja ik moet voor maandag toch maar even een afspraak maken. Had al eens gevraagd om gewoon even een algehele bloedonderzoek omdat ik ook wel snel ontstekingen heb en snel niet fit ben, maar hij vond dat ik eerst maar op spreekuur moest komen. Dat heb ik dus nog niet gedaan, maar ben bang dat er toch geen andere keus is.

Vind het alleen last omdat er niks 'tastbaars' is qua pijn, daarom wel fijn om van mensen te horen hoe of wat, dan heb ik misschien iets meer achtergrond voor ik naar dokter ga



Goed dat je nu toch naar huisarts gaat en op zoek gaat naar antwoorden.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat je niet eerder naar een arts bent gegaan, daar zijn ze toch voor en je bent ervoor verzekerd.. Als je paard zulke klachten heeft, bel je toch ook een veearts. :j ik snap de drempel niet.

Goed voor jezelf zorgen.

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Pijnlijke spieren/gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 08:43

Deze erge last van mijn spieren heb ik maar sinds een paar weken.

Het andere... tsja klopt, daar loop ik al veel te lang mee. Maar (heb ik van mijn moeder geƫrft) ik denk dan altijd, ach stel me vast aan.. Is vast niks of komt vast niks uit.
Maargoed, dit weekend alles maar even op papier zetten en dan maandag hopen dat hij dingen wil uitzoeken


Moet zeggen, mijn moeder heft ook wel iets reumatische klachten, alleen ook die gaat natuurlijk niet naar dokter. Paar jaar terug (woonde ik nog thuis, dus al wel 5/6 jaar terug) was ze aan het schoonmaken, moest ze mij vragen om haar doekjes uit te wringen omdat het haar niet lukte.
Maar die krijg ik dus ook niet naar de huisarts.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Pijnlijke spieren/gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:11

Goed dat je een afspraak hebt gemaakt, ik ben heel benieuwd wat daar uit komt!
Ook goed inderdaad om je klachten voor jezelf even op te schrijven, en dat in de wachtkamer nog even door te nemen, zodat je niets vergeet.

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Pijnlijke spieren/gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 12:14

Ja ik ook hoor. Moet zeggen dat ik vandaag wel weer meer last heb. Ook een algemene stijfheid in mijn lichaam, maar is geen spierpijn ofzo (ook niks geks of anders gedaan).
Dus nu toch wel blij dat ik gebeld heb.

Ja daarom. Als ik dingen vergeet, kan het best zijn dat hij aan iets verkeerds denkt ofzo.
Misschien zelfs mijn vriend maar even mee, die staat wat meer op zijn strepen dan ik.