Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarbij rij ik iedere dag 2 paarden en doe ik 3x in de week crossfit sinds afgelopen juli.
Allienda!
, het hardlopen dan! Fitness deed ik al langer! Het viel me enorm mee! het voordeel is dat je niet hele lange stukken achter elkaar loopt. Op het moment dat je een obstacle doet kun je conditioneel wat uitrusten en kost het kracht, ben je aan het lopen kun je wat bijkomen van de krachtsinspanning op het obstacle. Bismarck schreef:Ga bij een survivalvereniging trainen! Dan leer je de juiste technieken, en gewone survivalruns zijn een stuk betaalbaarder dan die commerciele runs.
Een vereniging zou ideaal zijn.
en dat ze me wel "meeslepen". Ik wil gewoon een goede basisconditie hebben en dat mijn lichaam wat sterker is voor ik meedoen. Afgelopen jaren heb ik veel blessure leed gehad dus moet ik heel erg langzaam en met beleid opbouwen. Levita30 schreef:@ Bismarck tnx voor de site, ga ik zeker eens op kijken!
@ Allienda het valt echt reuze mee, vind ik, die runs! Maar het is uiteraard zonde om blessures op te lopen maar volgend jaar voorjaar dan heb je lekker nog wat maanden om te trainen toch? Wat voor een loop training doe je, hoe ziet bijvoorbeeld jouw week schema er uit?
@ Winged Daar heb je helemaal gelijk in!! Heb er tot nu toe 1 gelopen en dat is wel even wat anders...... Heel veel touw en daar komt veel techniek bij kijken!
Ik vond alleen een toppic uit 2013...?
Welke servival runs heb jij gedaan en wat is een aanrader voor iemand met weinig ervaring? Waar en hoe train jij?
) tijdens ons familie weekend in REnesse. Ik dacht een klein rondje, maar het ging zo vreselijk lekker dat ik zomaar 5km uit de mouw schudde, waarvan ook een aantal trappen op en af, 2,5km op het strand!!! Uiteraard met kleine wandel periodes ertussen maar ik had geen spierpijn de dag erna niks............Naja beetje stijf gevoel in mn heupen, maar ik vond het schrikbarend goed gaan 
Het idee is om sowieso in het weekend te gaan hardlopen en een dag door de weeks.
maar die is komende zomer ergens, dus tijd genoeg!!

Levita30 schreef:Goed bezig Winged!! Welke vond je het leukst om te doen?
!?
Winged schreef:Voor de budgets: Kijk eens of het loont om bij een meerdaagse run als vrijwilliger te staan (en om dan dus gratis te kunnen starten)