Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb toevallig vandaag de mini-pil opgehaald, omdat ik nog borstvoeding geef. De pil die ik had, werkt niet voor mij om mijn hormoonhuishouding in balans te brengen. De gynaecoloog hoopt dat mijn lijf door de bevalling en borstvoeding "gereset" wordt, maar zei ook dat ik er niet vanuit moest gaan, omdat het niet heel vaak voor komt. 

ik las 3 jaar ipv. 3 weken, gefeliciteerd dan nog!
maar wel last van andere klachten. Had de pil ook niet nodig (heb een vriendin) dus ik dacht ik kan mooi stoppen.

Ik ben bij gaan houden of ik een cyclus had, mijn grootste angst was weer maanden wachten. Maar tot mijn grote verrassing heb ik gelijk 2 stabiele cyclussen gehad waarvan een mét eisprong. Nu wss weer een cyclus zonder eisprong en is het spannend of hij nog gelijk is.
& 30-06-2017
08-01-2019
22-06-2021 

en sie vond ik duidelijk, maar er zijn er meerdere dus
Silviabol schreef:Hi Ladies,
Ook hier zie ik jullie praten over de verbanden tussen PCOS en zelfs mensen die een regelmatige cyclus hebben gekregen. Zou mijn PCOS dan toch te wijten zijn aan mijn dieet? ik wordt er heel onzeker van....

), vermijd langdurige cardio (uren op de loopband staan is niet goed) maar doe liever (again) krachttraining of kortdurende HIIT workouts. Slaap voldoende en las voldoende tijd voor jezelf in.
en dit is wat je zelf zo hebt ervaren? of waar heb je dit op gebaseerd? Gebruikers op dit forum: Chita, ClaudeBot, DearDarling, gaucho, GoogleAdsense, Jolynne, miezelke, opisop_shop, xMathilde en 80 bezoekers