wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myrsky

Berichten: 4123
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 07:57

Ook hier wordt er aan jullie gedacht!

poetser

Berichten: 4323
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:01

Heel veel sterkte, we weten allemaal dat het moment er aan komt en toch komt het hard binnen. Wat een rotziekte is het toch.

Lieve Priscilla, ik hoop dat je ondanks alles, de pijn, de angst en zoveel meer, toch vredig mag gaan. Dat je je rust kan vinden. Vergeten zal ik je nooit, dankzij jou heb ik een paar belangrijke levenslessen geleerd.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:05

poetser schreef:
Heel veel sterkte, we weten allemaal dat het moment er aan komt en toch komt het hard binnen. Wat een rotziekte is het toch.

Lieve Priscilla, ik hoop dat je ondanks alles, de pijn, de angst en zoveel meer, toch vredig mag gaan. Dat je je rust kan vinden. Vergeten zal ik je nooit, dankzij jou heb ik een paar belangrijke levenslessen geleerd.


Je omschrijft precies mijn gedachten.

Ik denk aan jullie

MoppieFilou

Berichten: 4958
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:19

Heel begrijpelijk. Ik hoop dat je rustig mag gaan Pris, en dat je toch nog een beetje mag genieten zaterdag. Ik denk aan je!

Lay_D

Berichten: 3718
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:22

Tinkermuts schreef:
En zo zijn we weer een dag verder. Aan de 1ne kant gun ik het je zo dat je je verjaardag haalt maar aan de andere kant gun ik je ook zo je rust. geen pijn en geen angst meer. Niemand verdiend het om op deze manier de laatste dagen te slijten. Pris, ik denk aan je. Marcel, wat een verschrikking voor jou om je geliefde zo te zien weg te zien teren. Beide een hele dikke warme virtuele knuffel en ik hoop zo dat er toch een beetje rust komt en de pijn draaglijk word.


Ik wil mij heel graag bij deze woorden aansluiten.

Sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110856
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:38

Ik vind het heel dubbel. Ik hoop natuurlijk dat Priscilla haar verjaardag mag halen, maar zo te horen overheerst de paniek en angst en is de pijn ook nog af en toe flink aanwezig. Of het dan nog iets toevoegd om haar verjaardag te halen is dan natuurlijk de vraag. Ik ben het eens met Tinkermuts: aan de andere kant gun ik je rust, geen pijn en geen angst meer.

Heel veel sterkte :(:)

Alenthe05

Berichten: 1100
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:38

Ik ben weer bijgelezen, 20 pagina`s, ben 2 weken op vakantie geweest en elke dag aan je gedacht. De wifi was zo slecht dat ik niet bij kon lezen. Gisteren avond laat geland en vanmorgen gelijk de computer aan geslingerd om je topic te lezen. Poeh meid wat ben je een knokker! Heel veel bewondering voor je.

Lieve Marcel en Priscilla, geniet van de spaarzame mooie momenten samen! Hopelijk mag je je verjaardag vieren

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:05

Heel veel sterkte voor jullie allen :(:) we denken aan jullie

Zerena

Berichten: 3890
Geregistreerd: 29-12-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:19

De tranen springen me in de ogen bij je laatste bericht.
Marcel en Priscilla ik kan niks anders dan jullie echt heel veel sterkte wensen!
Wat moet dit verschrikkelijk zijn.

pien_2010

Berichten: 43848
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:24

spicegirl schreef:
Lieve bokkers priscillas lichaam is bijna op en ze wil ons nog steeds niet achter laten ze is zo bang, bang voor de nacht bang voor wat komen gaat bang vorige de dood. De pijn is nu redelijk onder controle maar voor het verdriet en de angst bestaat helaas geen pilletje. Ze is bijna jarig maar wat valt er te vieren? Marcel namens priscilla. ..


Lieve Priscilla, ik weet het dat je zo bang bent en zo verdrietig. Een dikke virtuele knuffel, want helaas dit laatste stukje is zo verschrikkelijk eenzaam. .... Ik kan je alleen maar laten weten dat ik/we heel veel aan je denken. Ik bid voor je dat je toch gauw Los kunt laten en je angsten dan voorbij zullen zijn. Met tranen schrijf ik dit op, het stukje van Marcel is hart verscheurend en ook dat is het leven helaas.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 23-11-17 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveBodin

Berichten: 4372
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:26

Heel veel sterkte. Ik denk ook aan jullie.

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:32

Zijn al heel veel mooie dingen gezegd. Helaas kunnen we allemaal niet vertellen wat de dood is. We hebben allemaal geen idee.

Ik hoop dat je de rust weet te vinden.

Voor jullie beiden een hele dikke knuffel

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:36

Wat moet dit ongelooflijk zwaar zijn, het besef is verschrikkelijk en je kunt er niet omheen.
Ik hoop dat je snel je rust mag vinden, dat er nog pijnvrije en angstvrije momenten mogen zijn voor jullie beiden.
Ontzettend veel kracht!

Marjo

Berichten: 37315
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:37

Heel veel sterkte. Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn voor jullie...

Cinnepin

Berichten: 8971
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:57

Ik begrijp de angst. Toch denk ik aan jullie. Sterkte

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:01

Hier wordt ook aan jullie gedacht.... ontzettend veel sterkte.

Denk dat we met alle bokkers bij elkaar een ontzettend grote tuin bij elkaar hebben gespaard voor jou Pris <3
Afbeelding

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:02

Dat bericht komt erg binnen, wat afschuwelijk dat ze zo angstig is, kan de huisarts niet iets geven waardoor ze het niet meer zo beseft? Of wil ze dat juist niet? Ik hoop dat ze de rust nog mag vinden voordat het echt voorbij is. Ik kan zo goed begrijpen dat loslaten voor haar nu zo moeilijk is. Heel veel sterkte...

Caresse07

Berichten: 9435
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:03

Lay_D schreef:
Tinkermuts schreef:
En zo zijn we weer een dag verder. Aan de 1ne kant gun ik het je zo dat je je verjaardag haalt maar aan de andere kant gun ik je ook zo je rust. geen pijn en geen angst meer. Niemand verdiend het om op deze manier de laatste dagen te slijten. Pris, ik denk aan je. Marcel, wat een verschrikking voor jou om je geliefde zo te zien weg te zien teren. Beide een hele dikke warme virtuele knuffel en ik hoop zo dat er toch een beetje rust komt en de pijn draaglijk word.


Ik wil mij heel graag bij deze woorden aansluiten.

Sterkte!


Jij zegt wat ik voel en sluit me dan ook graag bij deze woorden aan.

Heel veel sterkte!

petitparis

Berichten: 15998
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:04

Lieve Marcel,
een dikke knuffel en heel veel sterkte, dit moet zo zwaar zijn om machteloos te moeten toekijken. Je kan trots zijn op haar. Laat haar weten dat het goed is, dat niets meer moet.

Lieve Pris,
Je blijft me verbazen, jouw wil is sterk en jouw angst terrecht. Maar het is ok, ik ken niemand die meer moed en kracht getoond heeft. Ik hoop dat je alsnog enige rust en vrede mag vinden, probeer aan jezelf te denken en niet alleen aan je familie.

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:18

Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. En hoop voor je dat als de tijd is gekomen je rustig mag gaan.

mala26

Berichten: 5016
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:18

Woorden schieten te kort. Wat is die laatste update verschrikkelijk verdrietig.
Ik denk aan je pris en aan jou Marcel.
Die angst lijkt mij zo erg. En niemand die je kan vertellen hoe het is aan die andere kant, waar je dan ook in mag geloven.
Hopelijk kan je die angst los laten pris. Weet dat er nu en in de toekomst aan je gedacht wordt. Niet alleen door je familie en vrienden maar ook hier, door alle bokkers bij wie jij een onwisbare indruk hebt achter gelaten.

noviceh

Berichten: 4813
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:21

Lieve Marcel en Priscilla, wat een kanjers zijn jullie toch! Hè verdorie, voor het eerst komen de tranen opzetten. Zo oneerlijk dit. Priscilla nog vol in het leven, had nog honderd taarten en potten jam moeten maken. Of èhhh....had Marcel daarvoor aan het werk moeten zetten. Ik hoop zo dat de angst zal omslaan naar rust, wat een vechter is Priscilla toch. Heel veel sterkte!

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:28

Wat ontzettend verdrietig voor Priscilla. Ik kan me haar angst zo goed voorstellen, er is gewoon niets wat je er aan kan doen, wat moet dat erg zijn.

Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte.

xmichxrocky

Berichten: 1583
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: in de buurt van Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:29

Jeetje.. ik lees al een tijdje mee..
Maar bij je laatste bericht Marcel, schieten de tranen echt in mijn ogen.. ;(
Ik wil jullie ontzettend veel sterkte en kracht toewensen! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:33

Lieve Priscilla, wat kan ik mij het moeilijk voorstellen, de angst die je nu voelt. Angst om te gaan slapen, angst voor wat er komen gaat. Ik hoop dat de angst te bedwingen valt, dat je in een plek van rust en vrede terecht komt. Dikke knuffel en heel veel moed :*

Lieve Marcel, hoe moeilijk het voor jou is kan ik mij ook echt niet voorstellen. Een hele dikke knuffel en heel veel kracht :*