wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poetser

Berichten: 4317
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 07:37

Goeiemorgen lieve Spice en Marcel. Mijn duimen draaien voor een betere dag. Een dag met minder pijn, een dag met minder ongemakken, een dag met meer levenskwaliteit, een dag samen genieten.

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:36

Een koude groet vanuit de sneeuw in Finland! Hoop dat het je ietsje beter gaat Priscilla, de update was niet zo fijn..

Janneke2

Berichten: 22872
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:38

Goedemiddag...!
(Het os nog voor 12ven maar om jullie nu een goede ochtend te wensen is zo karig...!)

Ik wens jullie een goede dag toe, met weinig ongemakken - en de 25ste nadert...!!!

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:44

Hier ook nog een verzoek voor het adres :)

De laatste update was niet fijn, hopelijk is de volgende fijner... Op naar een goede dag :)

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:14

Lieve Priscilla, en natuurlijk ook Marcel.
Vannacht heb ik al jou berichten gelezen, en wat werd ik er stil van.
Wat een sterke vrouw ben jij, en onwijs eerlijk.
Ik herken mezelf zo in jou terug, altijd maar dat positief zijn.
Aan deze ziekte, is helemaal niks positiefs, het is gewoon ronduit kl*te.
Maar wat weet jij je hier door dapper door heen te slaan!
Wat heb jij veel tegenslagen gehad, keer op keer.
Ik zou je nog zoveel willen zeggen, maar alles valt even in het niets.
Ik wens jou, en jou naaste ontzettend veel sterkte en kracht toe.
Een hele dikke knuffel !! :(:)

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:59

mooi gesproken!

alleen voor de ogen van de mede-bokkers: vergeten jullie het kaartje niet?

Jennyxx

Berichten: 3044
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:47

Lieve Spice, vandaag ben ik zelf jarig. Toen je schreef dat je hoopte om je verjaardag te halen de 25e. Hoopte ik dat je mijn verjaardag in ieder geval zou halen en dat de jouwe dan zo dichtbij zou zijn. Deze dag heb je in ieder geval gehaald <3 Maar ik hoop dat de pijn een beetje te doen is voor je...en vooral dat je zaterdag ook jouw verjaardag mag vieren [&]

Rebel_Jits

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:22

Heb net je hele topic gelezen. Wat een verschrikking! Hier zal elke avond een kaarsje branden Y;(

Janneke2

Berichten: 22872
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:21

*kaarsen branden*

Ik hoop dat jullie een goede avond hebben en dat de ongemakken meevallen.
Heb het goed met elkaar...!

MarliesV

Berichten: 15241
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 23:06

Ook hier branden de kaarsjes weer voor jullie.

Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 01:21

Ik heb nu geen kaars aan want ik lig al op bed, maar in gedachte ben ik bij jullie!

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-17 02:05

Lieve bokkers priscillas lichaam is bijna op en ze wil ons nog steeds niet achter laten ze is zo bang, bang voor de nacht bang voor wat komen gaat bang vorige de dood. De pijn is nu redelijk onder controle maar voor het verdriet en de angst bestaat helaas geen pilletje. Ze is bijna jarig maar wat valt er te vieren? Marcel namens priscilla. ..

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:13

:(:)

Ik steek geen kaarsjes aan maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan je denk pris. Natuurlijk (of zoals jij het schrijft ntl) ben je bang. Ik zou ook 7 kleuren stront schijten. poedersuiker lichaam en poedersuiker ziekte :(:)

melanie0906

Berichten: 1144
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:20

Godver zeg... Er schiet een brok in m'n keel... Ik weet niks te zeggen... Sterkte..

Ramona1993

Berichten: 446
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:33

ik ben een stille meelezer, ik heb met bewondering al je berichtjes gelezen pris, de kracht, de humor, het doorzettingsvermogen... ik kan niet meer zeggen dan: Jeetje wat heb ik een hoop bewondering voor jou, wat ben jij een sterke vrouw.

van de laatste update ging het kippenvel over mijn hele lijf, en ik zal vast niet de enige zijn die dat had bij het lezen van dat bericht, want wat zou ik graag kunnen toveren zodat het allemaal anders voor je zou zijn... ze zeggen altijd, de goede gaan altijd eerst, en ik denk ook wel dat dat zo is.

Ik hoop dat je nog even pijnvrij mag zijn, nog even mooie momenten en gesprekken mag hebben en toch nog je verjaardag mag halen, je bent een sterke vrouw en ik denk dat je het in je hebt <3

Ik wil jou en marcel en natuurlijk andere naasten heel veel sterkte wensen.

(zou iemand mij het adres kunnen sturen waar een kaartje naartoe mag?)

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:33

Ben al twee keer aan een bericht begonnen maar de juiste woorden kan ik niet vinden. Wat een vreselijke situatie. En wat moet dit moeilijk zijn voor je Marcel. Je partner verliezen op deze manier is toch iets wat je nooit hoopt mee te maken. En nu moeten jullie weer samen de nacht in. Denk aan jullie. :(:)

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:37

Ik weet ook niet goed wat te zeggen... er valt zo weinig te zeggen, woorden nemen de angst en het verdriet ook niet weg... wás er maar een pilletje voor... ik kan alleen maar zeggen dat het fijn is dat jij bij haar bent tot het laatst, Marcel, Priscilla's steun en toeverlaat. Dat ik aan jullie denk, en dat ik ontzettend veel liefde en kracht jullie kant op wil sturen.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 02:46

Ow Marcel en Priscilla, wat moeilijk. Ik leef enorm met jullie mee. Die angst had mijn vader ook en daar is niks tegen te doen of te zeggen. We kunnen alleen maar hopen dat Priscilla zo weinig mogelijk pijn heeft en zo rustig mogelijk kan slapen.
Heel veel sterkte samen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23528
Geregistreerd: 09-04-01

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 03:03

Hebben jullie al nachtzorg of daarover nagedacht?

Laurora

Berichten: 2652
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 03:09

Oh lieve priscilla, marcel.....
Ik wou dat ik je angst weg kon nemen pris, hoe erg het moet zijn te weten dat je zult overlijden, en jij moet het doormaken.
Het is niet eerlijk ;(

Ik doe morgen nog iets op de post voor je, voor je verjaardag. Ik hoop dat het op tijd aankomt en het voor een glimlach kan zorgen.
Ik denk aan je pris, en ook aan jou marcel
Wat zijn jullie moedig
Maak het zo fijn als maar kan Y;(

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 03:35

He wat een naar bericht. Ik snap wel dat ze bang is om te gaan. Maar dan heeft ze wel de rust die ze verdient (hoe hard het ook klinkt, zo bedoel ik het niet). Maar nu heeft ze pijn, en dat verdient niemand.

Lieve Priscilla, ik hoop dat je op een hele rustige manier je ogen voorgoed mag sluiten. En dat je hierna heel fijn en pijnvrij zal zijn. Je verdient de rust. Je hebt hard genoeg gestreden.
Mocht je, je verjaardag nog halen, dan vieren we niet dat je jarig bent, maar het feit dat je toch je mijlpalen hebt mogen halen die je voor jezelf neergezet hebt!

En Marcel, houd je taai! Het gaat moeilijk zijn. Maar koester de mooie herinneringen die jullie samen hebben! Vele vrouwen kunnen een voorbeeld nemen aan een partner zoals jou! Je bent echt een topper!

Je bent een kanjer Priscilla! Je hebt mij zo goed geholpen. Jij laat de wereld zien hoe het ook kan! En hoe hard het is, de feiten..

Bokt loves You! (Als ik vanuit de bokkers spreken mag)

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 03:41

Lieve kanjers, we denken aan jullie!

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 07:00

En zo zijn we weer een dag verder. Aan de 1ne kant gun ik het je zo dat je je verjaardag haalt maar aan de andere kant gun ik je ook zo je rust. geen pijn en geen angst meer. Niemand verdiend het om op deze manier de laatste dagen te slijten. Pris, ik denk aan je. Marcel, wat een verschrikking voor jou om je geliefde zo te zien weg te zien teren. Beide een hele dikke warme virtuele knuffel en ik hoop zo dat er toch een beetje rust komt en de pijn draaglijk word.

kiki1976

Berichten: 16897
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 07:31

Ik weet niet wat ik moet zeggen, we weten allemaal dat het kan gebeuren maar toch komt het als een schok binnen. Heel veel sterkte.

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 07:35

Heel veel sterkte, we denken aan jullie!