wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:55

Goedemorgen!

Santos_05

Berichten: 3073
Geregistreerd: 23-12-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:00

Goedemorgen! Hopelijk een dag met geliefden en pijnvrij. Is het nu wachten op de dood of nog genieten van elk moment dat je bij elkaar brengt? In hoop het laatste en wens jullie een mooie kerst met jullie naasten.

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 16:15

Hallo lieve priscilla en marcel,
Ik hoop zo dat je een beetje kunt genieten van de kersttijd. Ik vind het zo bijzonder dat je er nog bent, gewoon even tegen alle verwachtingen in! Hopelijk zonder al te veel pijn. Werkt de pomp een beetje naar behoren? Geen nare bijwerkingen?
Ik hoop dat jullie nog iets 'leuks' kunnen doen deze kerst, genieten en lol hebben met familie enzo.
Ik brand nog steeds elke dag kaarsjes, en in het kader van kerst is mijn moeder mee gaan doen, dus er staat elke dag een heel rijtje voor het raam. 's nachts staan er van die elektrische neppe kaarsjes aan, omdat we niet zoveel voelen voor een dikke fik in huis.
Ik wens jullie een prachtige kerst toe, met veel gezelligheid, mooie herinneringen en veel liefde.

Ik denk aan jullie :*

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 16:26

Lieve priscilla en Marcel,

Ik sluit me volledig aan bij de post hier boven. Het is zo dubbel.

Ergens hoop je dat je, je rust gevonden hebt, en dat je verlost bent van al deze narigheid. Maar van de andere kant, hoop ik ook dat je nog 1 kerst genieten mag samen met de mensen waar je veel om geeft. En hopelijk helpt de pomp hier aan mee.

Ik weet hoe zwaar het is. Gezien de pb die ik je enkele maanden geleden gestuurd heb!

Maar soms, hoe hard het ook klinkt, is voor de nabestaande loslaten het beste. En ik weet dat je bang bent. Maar toch gun ik je de rust die je verdient, en waar je al zo lang naar verlangt, geen pijn meer, geen gevecht meer tegen die klote ziekte.

Hier gaan ook elke avond kaarsjes voor je aan! Diep respect heb ik voor jullie allemaal, en voor jou in het bijzonder Priscilla! Jullie zijn toppers, en doen het allemaal zo goed!

Ik denk aan jullie!

pien_2010

Berichten: 43334
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 17:05

aMomentLT wat heb je dit enorme delicate onderwerp van "lijden angst loslaten" mooi en integer verwoord. Ik kan me er alleen maar volledig bij aansluiten.

Priscilla, Marcel en alle bokkers uit dit topic wil ik een fijne Kerstmis toewensen zonder pijn en samen met de mensen waarvan gehouden wordt.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 18:37

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ook andere bokkers die een strijd van dichtbij hebben meegemaakt, weten hoe dubbel het is.

Hoe graag je iemand zo lang nog had lief gehad in leven, en hoe graag je wilt -voor hen- dat ze gaan. Geen pijn, geen angst, en daarmee ook dat je diegene nooit meer zult zien.

Maar het is beter...

Ik zou je graag persoonlijk een knuffel willen geven, en willen zeggen dat je geen angst hoeft te hebben. Je bent een dappere strijder, en ik hoop dat je nog even kunt genieten- maar ook wanneer je gaat: jij gaat niet strijdend ten onder. Jij blijft strijdend voortleven, in Marcel, in je nagedachtenis... en elk jaar zullen ook wij aan je blijven denken.

Maar dat lijkt zo zwaar voor nu.

Ik zou graag ergens je angsten en zorgen mee wegnemen, maar het enige dat ik kan doen is je een rustige, mooie avond en nacht wensen.

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 19:03

Ik sluit mij aan bij khirshanta haar mooie woorden..

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 19:26

Gewoon even tussendoor: hier wordt nog steeds elke dag aan je gedacht en elke dag kies ik een mooi kerstlichtje uit die ter ere van jou aan gaat. Ik heb net het kattenkaarsje voor je uitgekozen voor vandaag :)

Janneke2

Berichten: 22749
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:30

*steekt kaarsen in de hens, eentje met een kerstkrans*

Heel veel sterkte voor jullie...!
Ik sluit mij aan bij Khirsanta's mooie woorden.

noviceh

Berichten: 4784
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:48

Ik brand elke dag kaarsjes voor jullie en hoop dat jullie evengoed samen kunnen genieten van de komende kerstdagen!

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:52

Speciaal voor jou
Afbeelding

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:05

En ook hier ben je niet vergeten. Er wordt aan je gedacht!

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:19

En hier ook :j

GaitMonster

Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:25

Hier branden ook dagelijks de kaarsjes en zijn mijn gedachten bij jullie!

petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:31

Hier wordt ook nog steeds aan jullie gedacht.

Weet alleen niet meer of ik jullie nog extra tijd en bijbehorende pijn en leed moet toewensen of juist dat je de rust vindt om los te laten en alle pijn en ellende achter te laten...
Hoe dan ook TS je hebt meermaals bewezen dat je sterk en moedig was, je hebt meermaals de medische wereld het nakijken gegeven kortom je bent bewonderenswaardig. Hier word je nooit vergeten...

Janneke2

Berichten: 22749
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:34

*blaast kaarsen weer uit, want mandje in*

...maar ook 'snachts denk ik aan jullie.

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:37

petitparis schreef:
Hier wordt ook nog steeds aan jullie gedacht.

Weet alleen niet meer of ik jullie nog extra tijd en bijbehorende pijn en leed moet toewensen of juist dat je de rust vindt om los te laten en alle pijn en ellende achter te laten...
Hoe dan ook TS je hebt meermaals bewezen dat je sterk en moedig was, je hebt meermaals de medische wereld het nakijken gegeven kortom je bent bewonderenswaardig. Hier word je nooit vergeten...



Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

Jindai

Berichten: 1885
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:39

petitparis schreef:
Hier wordt ook nog steeds aan jullie gedacht.

Weet alleen niet meer of ik jullie nog extra tijd en bijbehorende pijn en leed moet toewensen of juist dat je de rust vindt om los te laten en alle pijn en ellende achter te laten...
Hoe dan ook TS je hebt meermaals bewezen dat je sterk en moedig was, je hebt meermaals de medische wereld het nakijken gegeven kortom je bent bewonderenswaardig. Hier word je nooit vergeten...


Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Hier brand ook nog steeds elke dag een kaarsje voor jullie, Pris en Marcel! Dikke knuffel! :*

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 02:12

Slaap lekker lieverds. :*

Ik weet de woorden ook niet zo goed te vinden...
Hopen op kerst.. Of hopen op rust...

Ik hoop op datgeen wat voor jou het beste is.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 02:17

Ook vannacht weer sterkte.

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:37

Goedemorgen, wat een prachtige woorden allemaal. Ook mijn gedachten zijn bij jullie en hier brand ook zodra het mogelijk is een kaarsje voor jou Pris.

pien_2010

Berichten: 43334
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:41

Deze vrolijke bende van mijn vriendin wil ik jullie niet ont houden. Hopelijk ook voor Priscilla en Marcel ondanks alles een fijne kerst zonder pijn.

Afbeelding

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:22

Namens mijn zoontje en mijzelf wensen wij jullie een hele fijne kerst toe.
Afbeelding

Lieve Priscilla en Marcel, ik weet niet hoe jullie naar deze dagen toeleven, maar ik hoop dat er toch ruimte is om te genieten. Genieten van elkaar, genieten van de tijd van het jaar. Ik ken je niet persoonlijk, maar ik ben ongelooflijk trots op jou, Priscilla, dat je tegen elke verwachting in toch nog onder ons bent.
Echter hoop ik dat je zonder pijn bent, nog wat kwaliteit van leven heb en dat je kan loslaten als het moment daar is.
Ik zal jullie nooit vergeten en ieder jaar met kerst zal hier een extra kaarsje branden voor jullie.

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:22

Wauw wat kunnen sommige het mooi verwoorden, ik kan me alleen daarbij aansluiten.

Ook hier denken we nog steeds aan jullie.

Janneke2

Berichten: 22749
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:29

Goedemorgen...!

Vandaag Lütten- kerstmis: tegen zonsondergang je dieren een extra hapje geven.
Ik hoop dat jullie een goede dag tegemoet gaan.
Veel sterkte!