Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:29

Levita30 schreef:
Nou precies Marleen! Ik weet er niets van en daarom vind ik het lastig om uit te vinden waar en bij wie ik moet zijn! Het enige is dat ik weet dat er meer is!

Een kennis van mij heeft iemand in de arm genomen, die man legt stukjes metaal neer in haar huis. Dit moet 2 keer per jaar gecontroleerd worden en daar rekent hij veel geld voor..... Mijn vriendin merkt echter niet echt verschil dus wil er mee stoppen.

En dan toch twee jaar mee door gaan!!! Zonde, op het moment dat het om grote bedragen gaat heb je meestal met oplichters te maken. De meeste mensen die een bepaalde gave bezitten willen graag andere mensen helpen en vragen absoluut niet de hoofdprijs.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:03

Er wordt vaak veel geld gevraagd en mensen durven geen nee te zeggen lijkt wel.Er kan niks gebeuren als je nee zegt,ik doe dit werk al jaren en ik vraag er heel weinig voor.Maar de reacties van mensen geven mij de power om er mee door te gaan.

Als ik "hoor" en voel dat ik er niks aan kan doen dan zeg ik dat ook eerlijk.

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 16:33

Corrie Marskamp uit Heerde is een keer bij ons geweest.

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-16 08:25

En? Wat was er bij jou aan de hand, wat heeft ze gedaan en heeft het gewerkt?

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:59

Ik weet het eigenlijk niet meer precies. (Ik heb geheugenproblemen, sorry) Er moest een of ander ding ergens in de grond en dat zou het paard helpen, en volgens mijn zus en ouders hielp dat het paard inderdaad.

Verder ben ik een jaar of wat geleden een keer bij haar geweest en toen kon ze een heleboel dingen bij mij aanwijzen die ik haar niet verteld had. Kreeg adviezen van supplementen, bach bloesem-druppels, etcetera. Ze heeft ook zgn. entiteiten die ik bij me droeg, weggestuurd. Dat alles kostte 5 euro of 15 euro (echt goedkoop!) terwijl ze echt wel ruim een uur het me bezig was.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78509
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:07

Misschien ook een interessant ouder topic: [OPG] geopatische belasting/aardstralen.
Heb het zelf ook meegemaakt, en ik weet dat vroeger toen ik baby was mijn ouders het ook in huis gemeten hebben. Mijn overbuurvrouw is er super gevoelig voor. Als die ergens anders slaapt neemt ze altijd zeil mee om onder bed neer te leggen, schijnt wel iets te helpen.