Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Lukasje schreef:Elisa2 schreef:Ik wil ook graag volgen..en wellicht kan ik over een half jaartje meer info geven want ik sta op de wachtlijst voor zo'n arts.
Oei, een wachtlijst van een half jaar??
bruintje123 schreef:@troi
Natuurlijk is een orthomoleculaire arts wel arts.
Jij verwisseld het met een orthomoleculaire therapeut.
troi schreef:Sowieso zijn orthomoleculairen geen arts.
Citaat:(...) valt het onder de alternatieve geneeswijzen en is er dus 0 bewijs van de werkzaamheid (om de vrij simpele reden dat zodra er bewijs voor werkzaamheid gevonden wordt de reguliere geneeskunde het ook gaat doen). Ik zou je geld en energie in andere zaken steken..
Joolien schreef:Beetje lastige titel, maar ik ben op zoek naar meer info over het volgende.
Ik heb begrepen, dat door het lang blootstaan aan stress, je hormoonhuishouden/neurotransmitters in je hersenen van slag kan raken. Oa. je serotonine en (nor)adrenaline zijn van slag, waardoor je vaak somber blijft.
Nu heb ik begrepen dat je dit kunt testen bij een orthomoleculaire arts. Kan iemand mij daar meer info over geven? Klopt dit? Of kan dit ook bij een reguliere arts? Aangezien ik al vrijwel mijn hele leven ben blootgesteld aan stress, zou ik dit graag willen laten onderzoeken.
Gebruikers op dit forum: dezzie, Googlebot, Ierpier, IMANDRA, MuffinX, SusanH, ynskek en 16 bezoekers