Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Je kan natuurlijk ook gewoon je arts bellen met deze vraag als je twijfelt
DearLove schreef:Goof schreef:Je kan natuurlijk ook gewoon je arts bellen met deze vraag als je twijfelt
Ik heb de arts hier toen direct naar gevraagd alleen hij zij dat hij het zo wel kon zien want vanaf de buitenkant zag het er netjes uit. Dat is dus het punt waar ik tegen aan stuit. Ik wou bevestiging dat het aan de binnenkant ook goed zit maar volgens hem was dit te zien aan dat de buitenkant er zo goed uit ziet.
DearLove schreef:Beste bokkers, ik heb dit al voorgelegd bij de arts aan de telefoon en bij de orthopeed zelf bij de afspraak. Beiden gaven aan dit gewoon van buiten te kunnen zien . En dat een foto niet nodig is/gaan hun niet doen.
Dit is juist het gene wat ik vreemd vind want de mens heeft geen röntgen ogen en kan de hechting van bot op bot dus niet met het blote oog kunt zien
Billy schreef:Waarschijnlijk zou er een uitstulping of onregelmatigheid te zien zijn als het niet goed zat.....
Daarbij maakt het voor nu niet uit of er veel bothechting is, er zitten immers schroeven in.....
ponyparadijs schreef:Uhm je er geen zorgen over maken is wel erg vreemd om te zeggen
Ik zou de orthopeed zeggen dat je voor jou gevoel liever een foto laat maken
En dat je deze ook zeker wil vergelijken met de eerder gemaakte foto en daar uitleg bij wil
Gewoon voor je eigen gemoedsrust
Je betaald er toch voor dus hun moeten het dan gewoon doen
(ja ik weet dat de verzekering het betaald, maar indirect betaal je dat dus zelf)
Sannens schreef:Dit klopt dus niet.
Ja je betaalt je verzekering, maar die 100 euro per maand is bij lange na niet genoeg om operaties en dergelijke van te kunnen betalen. Dus de staat (de rest van de inwoners) betalen dus voor jou. Jij kan als patiënt dus niets 'eisen'. Zou nogal te gek worden als iedereen zijn eigen behandeling kan eisen.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, MagicBullet, MissBambi, Ninaka en 49 bezoekers