Hallo,
ik dacht er zijn hier vast ook wel bokkers die ook basketballen als sport?
En dan bedoel ik niet af en toe eens iets basketballen maar echt in teamverband.
Ik basketbal nu bijna 2 jaar. Komend seizoen wordt mijn 2e wedstrijd seizoen. Morgen hebben we onze eerste wedstrijd en ik ben nu al nerveus haha. Bij een paardrijwedstrijd ben ik echt nooit nerveus maar bij basketbal wel echt altijd. Ik heb afgelopen 8 april mijn enkel gebroken tijdens een basketbalwedstrijd, ben 2x eraan geopereerd enzo, heb in het gips gezeten....Maar mijn doel was om eind augustus gewoon weer te beginnen met trainen dit seizoen en dat is gelukt! Maar dat maakt de wedstrijd van morgen nog wel iets extra spannend.
Het moeilijkst vind ik in de aanval, ik vind mezelf daarin nog niet sterk genoeg. Tijdens de drukte van het spel weet ik nog niet altijd goed genoeg waar ik het beste kan lopen of waar ik het beste een block kan zetten. In de verdediging vind ik mezelf wel sterk, ik heb vaak de rebound. Alleen moet ik nu dan nog gecontroleerd omhoog om dan te scoren. Ook mijn dribbel moet echt nog beter worden.
Ik zou het wel leuk vinden om wat verhalen van jullie te horen. Hoe lang basketbal je al? Speel je ook wedstrijden? Wat vind je het leukst aan basketbal?
Groetjes Linda