Ik heb enorme ontstekingen gehad in mijn gezicht. Deze zijn nu behokrlijk geslonken inmiddels. Nu merk ik dat 1 weer veel pijn doet (bij aanraken of stoten) terwijl ik nog steeds hetzelfde zalfje etc gebruik.
Nu heb ik daarnaast ook last van heel vet haar. Savonds gewassen is de ochtens erna vet haar.
Ik heb inmiddels al verschillende middeltjes gehad en heb nu een vrij sterke zalf. Het werkt antibiotisch. Dit ging heel goed en de onstekingen gingen de goed kant op.
Nu ben ik ook gestopt met de pil sinds ca. Januari. Om te kijken of ik daar ziek van was (was toen erg veel ziek). Maar ik ben ook begonnen met medicijnen(wel homeopatisch) voor mijn ziekte. Deze medicijnen hebben mij er echt ontzettend goed bovenop geholpen dus die moet ik wel blijven nemen.
Maar waar zou ik nu verstandig aan doen... Zou het helpen om weer aan de pil te gaan? Want heb ook wel wat meer puistjes namelijk.
Ik ben uiteraard ook met de dokter bezig! Maar de vorige keer dat ik mijn verhaal met vage klachten op bokt plaatste is er wel eindelijk uitgekomen waarom ik zo ziek was en ik nu dus weer heel goed op weg ben!
Dus het is fijn als jullie wat ideeën zouden hebben!
Nogmaals, alles is in overleg met de arts

Bedankt !!!