Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze heeft wel advies gegeven qua merken, maar wel gelijk erbij gezegd dat voor iedereen wat anders werkt. Vind het gewoon fijn om wat ervaring uit de eerste hand te horen. 

[MWS] Haarextensions deel 4 
Ze raadde mij shampoo's aan van het merk Balmain of Kerastase. Maar ook hier zijn weer zoveel soorten van, vandaar dat ik even door de bomen even het bos niet meer zie en tips fijn zijn. 
Ik fohn het haar met een fohnborstel. Ik heb inderdaad wax extensions van het merk Euro Socap. 
) Oke, dan ga ik zeker geen risico lopen met fruitzuren. Bedankt voor de link, zal eens even rondneuzen op die site.
50 is niet veel zeg, was het alleen voor verdikking? Ik heb er nu 125

Ik merk nog steeds wel goed verschil hoor, maar volgende keer ga ik voor 75 denk ik. Nu ik beter perspectief heb met die extensions vind ik mijn haar nog steeds wat dun, maar ik wil ook niet echt van sluik haar naar heel erg volumevol haar gaan van de ene op de andere dag. Das meer een dingetje van mezelf ook dan iets waar de buitenwereld zich veel mee bezig gaat houden. MirandaDvG schreef:wat voor'n extensions heb je?
Elk type heeft weer andere verzorging nodig
Met mijn extensions mag ik bijvoorbeeld absoluut geen oliehoudende (maroccanoil) producten gebruiken gebruiken
Edit: ik lees nu dat je wax extensions hebt, dan mag je dus absoluut geen olie houdende producten gebruiken, anders glijden al je waxjes er deze week nog uit
Ik gebruik de producten van het merk Great Hair