Het leed dat eczeem heet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 01:50

Cemlys schreef:
Mijn exceem kwam door wasmiddelen, crèmes, shampoos, douchegels,... blijkbaar zit er wat in waar ik gevoelig voor ben. Ik verging van de jeuk toen. Toen alles eruit gegooid, nieuwe producten gekocht waar het middel niet in zat en huppa binnen twee weken jeuk- en exceem vrij. Wat een verademing. Dit gaat nu al een paar jaar goed. Maar een keer wat gebruiken waar het wel weer inzit en we kunnen weer.


Wat fijn dat je precies weet waar het door komt en dat het nu goed gaat!

Ik had het ook redelijk onder controle steeds, merkte wel dat ik in de 2 weken na mijn eisprong veel last had en na mijn ongesteldheid ging het dan weer over. Nou ben ik afgelopen weekend met vriendinnen weg geweest en drank + weinig slaap + ongezond eten + wachten op mijn ongesteldheid is echt een giftige combinatie. Ik heb nog nooit zoveel last van eczeem gehad als nu. Heel mijn gezicht zit er onder, nek, hals en schouders. De producten van GRAHAMS bevielen tot nu toe goed maar ik heb nu toch maar weer de hormoonzalf gepakt omdat ik hier anders niet van af kom ben ik bang.. zucht..

Cemlys

Berichten: 14972
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Het leed dat eczeem heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 08:54

Ja soms kan zo n stootkuurtje wel even goed zijn, mss dat je weerstand dus oom heel erg meespeelt. Als je ongesteld bent heb je een verlaagde weerstand, maar ook met weinig slaap,...
Grahams is ook fijn spul, ik heb deze shampoo laatst meegenomen, krijg ik ook geen last van.

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 12:21

Cemlys schreef:
Ja soms kan zo n stootkuurtje wel even goed zijn, mss dat je weerstand dus oom heel erg meespeelt. Als je ongesteld bent heb je een verlaagde weerstand, maar ook met weinig slaap,...
Grahams is ook fijn spul, ik heb deze shampoo laatst meegenomen, krijg ik ook geen last van.


De shampoo gebruik ik ook! Fijn spul, heb amper nog jeuk op m'n hoofd en het ruikt nog heerlijk ook!