Bezeerd en geschrokken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fish_n_Chips

Bezeerd en geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 17:49

Vanochtend bracht mijn vader me met de auto naar mijn werk.. ik loop van de parkeerplaats naar de deur en er gebeurd iets (ik neem aan dat ik struikelde) en ineens lig ik op mijn rug en stuitert mijn hoofd op de stoepstenen. Handtas en bril (? weet ook niet hoe, ik viel op mijn achterhoofd) vlogen door de lucht en ik riep au. Een voorbijganger knielde direct naast me en ik riep mijn vader, die reed net weg en hoorde me, parkeerde en kwam naar me toe.

Kwam een boel bloed uit mijn achterhoofd en een beetje uit mijn ellebogen, voorbijganger belde 112 en iemand kwam met een theedoek aanzetten om tegen mijn hoofd aan te houden.

Resultaat: ambulance geweest, ik hoefde niet mee en hoofd hoefde niet gehecht te worden, paracetamol tegen de pijn slikken, ik heb een mega ei op mijn achterhoofd (ik heb 'm opgemeten, doorsnee is ruim 7 cm) en ik ben vandaag niet wezen werken. Ambulancepersoneel heeft de huisartsenpost ingelicht, mocht ik nog ziek worden o.i.d. dat ze op de hoogte zijn.

Geen hersenschudding, maar ik ben wel flink geschrokken.

Blijkbaar heb ik een hard hoofd.. :+

Janneke2

Re: Bezeerd en geschrokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 19:27

Naar hoor!
....zo loop je naar je werk en 'boem', opeens gaan er dingen anders!
...ik zou eerder aan een bananeschil denken (maar dat is nakaarten).
Wel erg fijn dat er meteen mensen komen helpen.

En nu maar even tot rust komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 19:28

Oei, beterschap! Wat naar dat je ook niet weet waardoor je viel.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 19:30

Wat zal je geschrokken zijn, beterschap en doe het rustig aan!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:29

Oh jee dat zal flink pijn doen! Succes met het herstellen

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 12:23

Dank jullie wel. Met paracetamol is de hoofdpijn goed te harden, maar ik heb wel overal spierpijn van de klap.

Gisteravond was ik een beetje in de war (moeder vroeg welk jaar het was, ik dacht in eerste instantie 2020 en daarna 2012) maar dat kwam denken we doordat ik versuffende medicijnen slik en ik daardoor 's nachts niet altijd even goed bij kennis ben. Vandaag wist ik wel weer de datum.

Ik val sowieso sneller dan de meeste mensen omdat ik met een beenprothese loop, maar ik kan me eigenlijk altijd wel opvangen voordat ik de grond raak.. gisteren dus niet.