Ik wil mijn verhaal even delen, ik loop met deze klachten al bij de dokter.
Sinds ongeveer 6 weken heb ik last van duizeligheid, het begon met 1x héél duizelig (op 1 dag) dit was na een uurtje weer weg. Echter komt dit nu steeds vaker terug. Mijn ogen doen raar, ik kan alleen maar naar de grond kijken voor mijn gevoel (dit helpt me om wél te blijven staan en niet om te gaan vallen) zo knikken/wiebelen mijn knieën ook heel erg (ik voel me erg wankelig). Ik kan me slecht concentreren, heb moeite met eten (waar ik vroeger een goede eter was moet ik mijzelf nu echt dwingen om 1 aardappel en 4 happen groente door mijn keel te krijgen).
Na het eten word ik super, super maar dan ook super duizelig en opeens heel moe. Zo moe dat ik gewoon staand in slaap val. Verder voel ik me gewoon goed, nergens last van behalve af en toe diarree.
Toen ik net wiskunde zat (probeerde) te maken kon ik me gewoon níet concentreren, ik heb dit nog nooit gehad en vind het best wel beangstigend. Maar buiten dat ik het beangstigend vind vind ik het ook gewoon heel vervelend, ik ben niet de oude, grappenmakende Demi meer maar verander langzamerhand in een stil vogeltje die moeite heeft met overeind blijven staan.
Dinsdag krijg ik de uitslag van het bloedprikken (ik ben geprikt op: bloedarmoede, diabetes, schildklier en nieren). Verder word er nog onderzocht of het niet iets met mijn evenwichtsorgaan is en of het evt. niet aan mijn ogen ligt.
Hebben jullie misschien tips voor mij?
De afgelopen tijd heb ik overigens geen veranderd eetpatroon ('s ochtends: 2 broodjes, tussendoor een broodje, 's middags (12 uur) twee broodjes en als ik uit school kom wat fruit en 's avonds dus groente) maar heb ik dus wel moeite gekregen met eten, ik eet minder en na het eten voel ik me zó slecht. (Van de week werd ik plots heel agressief/depressief en voelde ik me zo lusteloos, mijn moeder reageerde heel verbaasd/geschokt en het enige wat zij op dat moment kon zeggen was dus ook: 'Jeetje Demi, dit ben jij helemaal niet...

Bedankt als je alles hebt gelezen!
Ik hoop ergens dat er iets uitkomt van het bloedprikken maar ergens ook weer niet...
Groetjes Demi.