Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Hallo,
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die wel eens tramadol hebben gebruikt of nu nog gebruiken.
Ben sinds vanmorgen eigenaar van een aantal tabletten tramadol en heb het eerlijk gezegd nog nooit gebruikt..
Volgens mijn vader kan ik bij 1 x per dag van zo'n capsule best autorijden,
terwijl ik overal tegen kom dat ik het beste komende 2 weken geen auto mag besturen wegens de bijwerkingen.
(Heb namelijk nog nooit Tramadol gehad/gebruikt.)
Gianti schreef:ik zou hem echt niet overdag willen nemen ook... doe ik nog steeds niet, functioneer dan zo weinig (traag suf etc), kan dan net zo goed in bed blijven liggen
Siggislief schreef:Dat word denk ik bang als ik ergens heen moet/wil gebracht worden...
En ben bang dat m'n vader dat niet zo ziet zitten.
Werd mij wel verteld dat ik van het eerste tablet best duizelig en misselijk zou kunnen worden.
En ben van plan om de eerste voor het slapen gaan in te nemen.
Ben benieuwd of het werk tegen de pijn, heb van de week diclofenac gehad en zelfs dat hielp niet.
Heb van de week 2 diclo's gehad en 3 paracetamols en het hielp niet.
Ik heb tramadol gekregen wegens mijn knie blessure, ben een halfjaar geleden getackeld door een paard van mijn werk.
Ben toen op een betonnevloer terecht gekomen, en heb er 3 maanden mee rond gelopen met het idee het gaat wel over...
Maar de pijn was toen niet te harden meer, HA gezien en vanaf dat moment ook de Fysio.
Het ging ging goed bij de Fysio, tot in enen pijnlijke druk in de knie kreeg.
Uiteindelijk besloten om mij door te verwijzen naar een Orthopedie centrum, en daar een MRI scan te maken kwam eigenlijk niet echt veel uit...
Ja, dat ik met veel fietsen en fysio en dat het moest slijten wel over ging, maar zit nu met dezelfde pijn in de knie wat ik in het begin ook had,
en heb ook weer een doorverwijzing naar de Orthopedie Centrum en mag Woensdag weer langs komen.