Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Gewoon "poep aan hebben" en de deo van je mn gebruiken... Ik gebruik zelf ook vaak een mannendeo... Ruikt vaak veel lekkerder dan die zoete geurtjes die vrouwendeo's hebben
Cabelona schreef:Ik zweer bij de Dove met blauwe, roze en witte dop. Geen overheersende geuren en geen natte oksels. Ook belangrijk, ik heb gauw last van zure lucht bij zoetere deo's als ik zweet. Dat heb ik bij deze 3 niet, bij nivea for man trouwens ook niet.
friesiszwart schreef:Cabelona schreef:Ik zweer bij de Dove met blauwe, roze en witte dop. Geen overheersende geuren en geen natte oksels. Ook belangrijk, ik heb gauw last van zure lucht bij zoetere deo's als ik zweet. Dat heb ik bij deze 3 niet, bij nivea for man trouwens ook niet.
deze gebruik ik ook en ben heel tevreden.
Eight schreef:Misschien handig om te weten, deodorant doet niets anders dan het verbloemen van zweet geur. Wil je echt minder zweten moet je antitranspirant gebruiken. Verder is een roller beter dan een spuitbus, en is een spuitbus gemiddeld drie keer zo snel leeg als een roller. Allemaal feitjes die we hebben geleerd bij de drogistopleiding
Wat is persoonlijk heel goede deodorant/antitranspirant vind: odorex roller, zowel mannelijke als vrouwelijke geuren. Mocht je naar zweet ruiken, dat zijn de bacteriën die je ruikt. Desinfecteer de huid met 70% ethanol (verkrijgbaar bij de drogist) dan gaan de bacteriën dood. Neem daarna een douche en smeer Deo na het douchen, dan ben je verzekerd van een frisse geurontsmetten niet té vaak doen anders krijg je irritatie