het aparte haarkleurtjes forum!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

croyslover

het aparte haarkleurtjes forum!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 11:22

ik volg zelf het centrale haar en haarverf forum
maar nu leek het mij een leuk idee om een forum te maken over alle leuke en aparte kleuren waarin je je haar hebt geverfd!
mijn eerste keer dat mijn haar werd geverfd was rood , tweede keer rood , derder keer ook rood, vierde keer werd het bruin, dat pakte uit als zwart.... (?)
vind ik niet erg, ben grote fan van zwart haha
maar nu ga ik binnenkort naar de kapper omdat ik graag zwart haar wil met kleurenstreepjes erdoorheen, even kijken of dat mogelijk is :)
dus, wie heeft er nog meer rare/leuke haarkleurtjes geprobeerd of wat wil je gaan proberen? :)
ben benieuwd!
(foto's mogen ook)

Moderatoropmerking:
Dit topic mag naast het centrale Haar/Haarverftopic bestaan, omdat de insteek meer is om een groep gebruikers te verzamelen die aparte haarkleuren leuk vinden. Voor vragen over het daadwerkelijk verven van je haar, tips voor kapsels etc. kunnen jullie terecht in het centrale topic. Eventueel kan dit topic op een gegeven moment naar de HK verplaatst worden, als er behoefte is om wat meer offtopic te gaan dan hier op MWS de bedoeling is.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 09-09-16 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd

leestmee

Re: het aparte haarkleurtjes forum!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:27

Heb het zwart met een blauwe gloed gehad. Auberginepaars ook. En verder het normale mahonierood. Oh en ik ben nog een tijd witblond geweest daar moest ik op een gegeven moment echt mee stoppen anders zou mijn haar afbreken.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 11:35

paars lijkt mij leuk <3 is het moeilijk bij te houden?

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:42

Als je licht haar hebt van jezelf dan zul je snel uitgroei zien.
En koop kwalitatief goede haarverf dan blijft het langer mooi

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:42

Ik ga binnenkort naar witblond/zilver haar

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:46

Heb je overlegd of dit topic mocht? Want ik vrees dat je gewoon wordt doorverwezen naar het algemene haartopic.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:20

Nou willen jullie een aparte kleur zien? :')

Afbeelding

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 12:28

sterreke98 schreef:
Nou willen jullie een aparte kleur zien? :')

[ [url=m/1oTDLI.jpg]Afbeelding[/url] ]

die is inderdaad apart!
lieveli schreef:
Heb je overlegd of dit topic mocht? Want ik vrees dat je gewoon wordt doorverwezen naar het algemene haartopic.

moest dat dan? :oo

leestmee schreef:
Als je licht haar hebt van jezelf dan zul je snel uitgroei zien.
En koop kwalitatief goede haarverf dan blijft het langer mooi

dankjewel voor de tip! :)

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:06

Ik heb m'n haar in bijna elke mogelijke kleur gehad :') . De standaard kleuren zwart, bruin (zowel donker als licht) en verschillende tinten blond, ook geel na het bleken al was dat niet helemaal de bedoeling :+ . Donkerrood, felrood, donkerpaars, lila wat uiteindelijk vervaagde naar licht blauw. Nu is het een soort mahonie met paars.
Ik had het ook een tijdje roze en wilde het daarna donkerblauw of donkergroen te verven, maar daar was m'n werk helaas iets minder blij mee :+ . Dus het toen toch maar weer een 'normale' kleur geverfd.
Ik denk dat ik m'n haar elke maand/twee maanden wel een andere kleur verf, vind het ook maar zo saai anders.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:44

Ik heb net als leestmee een kapsel gehad met een blauwe gloed maar dan met heel donker bruin als basiskleur.
En heb het volledig zwart gehad met rode strepen/plukjes er door heen...
Maar dat zijn alleen de extreme kleuren geweest, voor de rest is het volledig zwart of heel donker bruin geweest.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:50

Was er jammer genoeg snel weer uit. Maar mijn hele haar was deze kleur. .Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:54

Hanmar, wat ontzettend idioot dat dit topic mag, maar dat het topic voor krullen gesloten wordt. Ik zal dit topic verder niet vervuilen en ik hoef ook geen O.W. te ontvangen dus wat ik daadwerkelijk denk laat ik aan je verbeelding over. Lekker bezig, modjes.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:11

Afbeelding

Inmiddels is het zwart beter zichtbaar, dit was de eerste keer, even kijken waarmee ik tevreden zou zijn.
Het rood hou ik redelijk in conditie met een fijne rode kleur conditioner.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:16

Leuk!!!

Ik heb mijn haar nu zo:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 20:17

Ik heb compleet felblauw haar gehad, een overgang van lichtblauw/wit bovenin naar donkerblauw bij de puntjes en nu laat ik het uitgroeien en is de blauwe verf groen geworden in mijn geblondeerde haar. Omdat het erg duur werd om elke keer bij te houden(ik heb donkerbruin haar en moet dus ook 2x geblondeerd worden, ik deed het zelf maar toch zijn die spullen best duur) en omdat mijn haar een soort stro/nylondraad werd :') . Dus nu krijg ik mijn lekker zachte gezonde haar terug. Maar mocht ik ooit wee tijd en geld hebben wil ik het graag blauw/paars hebben, eventueel met een mooie overgang. Lijkt me supergaaf <3

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 20:44

marindexo schreef:
Ik heb m'n haar in bijna elke mogelijke kleur gehad :') . De standaard kleuren zwart, bruin (zowel donker als licht) en verschillende tinten blond, ook geel na het bleken al was dat niet helemaal de bedoeling :+ . Donkerrood, felrood, donkerpaars, lila wat uiteindelijk vervaagde naar licht blauw. Nu is het een soort mahonie met paars.
Ik had het ook een tijdje roze en wilde het daarna donkerblauw of donkergroen te verven, maar daar was m'n werk helaas iets minder blij mee :+ . Dus het toen toch maar weer een 'normale' kleur geverfd.
Ik denk dat ik m'n haar elke maand/twee maanden wel een andere kleur verf, vind het ook maar zo saai anders.

je klinkt als mij haha
al vermaak ik mij nu wel met zwart en later even kijken welke kleur streepjes, kan daar ook nog leuk mee varieren! :D

Lau schreef:
Leuk!!!

Ik heb mijn haar nu zo:

[ [url=m/gk4Xtj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xqtIKk.jpg]Afbeelding[/url] ]

staat je echt super leuk!!! <3

JoskaH schreef:
Ik heb compleet felblauw haar gehad, een overgang van lichtblauw/wit bovenin naar donkerblauw bij de puntjes en nu laat ik het uitgroeien en is de blauwe verf groen geworden in mijn geblondeerde haar. Omdat het erg duur werd om elke keer bij te houden(ik heb donkerbruin haar en moet dus ook 2x geblondeerd worden, ik deed het zelf maar toch zijn die spullen best duur) en omdat mijn haar een soort stro/nylondraad werd :') . Dus nu krijg ik mijn lekker zachte gezonde haar terug. Maar mocht ik ooit wee tijd en geld hebben wil ik het graag blauw/paars hebben, eventueel met een mooie overgang. Lijkt me supergaaf <3

klinkt leuk allemaal , en duur! ben blij dat je haar weer normaal wordt :)

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:13

Ik heb mijn haar zwart/ wit

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:25

Lau schreef:
Leuk!!!

Ik heb mijn haar nu zo:

[ [url=m/gk4Xtj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xqtIKk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Laura, staat je leuk! :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:32

Ik had het roze met paars en blauw haha, nu inmiddels weer simpel paars, maar ben opzoek naar nieuwe ideeën :)
Afbeelding
Afbeelding

Domiinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:38

Wauw super gaaf al die aparte kleurtjes allemaal!

Ik wil dat ook zo graag maar heb er het lef niet voor en mn vriend dreigt het uit te maken als ik dat doe...

Ik heb 3 jaar geleden wel de onderkant bubblegum blue gehad maar door mijn blonde haar vervaagde dat heel snel helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:49

Hier mijn haar ook deels gekleurd gehad! 5x, in de kleuren:
Paars.. Rood.. Roze..

Was het deel van mijn haar wat in de nek ligt. Dus met mijn haar vast zie je het,maar met mijn haar los zie je het niet zo goed.

Zit nu te denken, weer een kleur of mijn haar kort..

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 21:51

Domiinique schreef:

Ik wil dat ook zo graag maar heb er het lef niet voor en mn vriend dreigt het uit te maken als ik dat doe...

Ik heb 3 jaar geleden wel de onderkant bubblegum blue gehad maar door mijn blonde haar vervaagde dat heel snel helaas

hoezo staat jouw vriend dat niet toe??
vind ik raar...... en kwa durven, het is eenmaal de knoop doorhakken, zit je eenmaal in de kappersstoel kan je niet meer terug (ik herinner mij dat moment nog wel, vond het erg leuk)

RoosTinker schreef:
Ik had het roze met paars en blauw haha, nu inmiddels weer simpel paars, maar ben opzoek naar nieuwe ideeën :)
[ [url=m/pfL0Zn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9EI6B3.jpg]Afbeelding[/url] ]

erg leuk als afwisseling! niks voor mij , alsnog vind ik het leuk! :)

missanita84 schreef:
Ik heb mijn haar zwart/ wit

oehhh foto? :)) _/-\o_

Joaltijd schreef:
Hier mijn haar ook deels gekleurd gehad! 5x, in de kleuren:
Paars.. Rood.. Roze..

Was het deel van mijn haar wat in de nek ligt. Dus met mijn haar vast zie je het,maar met mijn haar los zie je het niet zo goed.

Zit nu te denken, weer een kleur of mijn haar kort..

ik zelf zou eerder mijn haar verven dan afknippen, haar groeit voor geen meter hier dusja haha
succes met de keuze maken!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:54

Dank je :)

Ik ben ook wel een proefkonijn bij onze kapper haha, ze mogen altijd van alles op mij uittesten kwa kleur en kapsels haha :)

@Domiinique, waarom mag je dat niet van je vriend? Vind het eigenlijk nog al een zielig om alleen daarom al te gaan dreigen met uitmaken..

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:55

Domiinique schreef:

No offense, maar dan zou het voor mij exit vriend zijn :'). Je moet lekker kunnen doen waar je zelf gelukkig van wordt!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 21:59

RoosTinker schreef:
Dank je :)

Ik ben ook wel een proefkonijn bij onze kapper haha, ze mogen altijd van alles op mij uittesten kwa kleur en kapsels haha :)

@Domiinique, waarom mag je dat niet van je vriend? Vind het eigenlijk nog al een zielig om alleen daarom al te gaan dreigen met uitmaken..

ik vind het ook nogal zielig
toen ik mijn haar had geverft kwam mijn vriend aan: laat ik groen in mijn haar doen :))
ik: euhhhh, tja ...ehh (hij verft zijn haar nu al heeeeel lang zwart en dan een felle kleur zal wennen worden) hij heeft het nog steeds niet gedaan haha, denk dat ik er blij mee ben, maar alsnog, ik zou het echt niet daarom uitmaken hoor!
liefde is geven en nemen, elkaar accepteren zoals de ander is, en dan is bij ons het belangrijkst :j misschien even gaan praten met je vriend?
ik ging geloof ik wat offtopic, laat ik weer ontopic gaan

onbarefeet schreef:
Domiinique schreef:

No offense, maar dan zou het voor mij exit vriend zijn :'). Je moet lekker kunnen doen waar je zelf gelukkig van wordt!

groot gelijk geef ik je! je bent geen barbie die hij kan aankleden :)