Maar na het overgeven was zowel de hoofdpijn als de duizeligheid verdwenen.
Ik ben toen gewoon gaan slapen en dit was vrijwel de hele nacht goed gegaan. Toen ik wakker werd kreeg ik weer hoofdpijn en de hoofdpijn is al de hele week aangehouden. Soms ging het beter en soms werd het erger maar de duizeligheid was er in ieder geval niet.
Vandaag kwam de duizeligheid weer terug, ik heb dit keer niet over moeten geven.
Ik vroeg me af wat dit kan zijn. Het is namelijk erg vervelend om dingen als een cap te dragen omdat dit de hoofdpijn alleen maar erger maakt, maar ik wil natuurlijk wel graag mijn paard kunnen rijden.

Ik eet en drink trouwens gewoon goed en heb verder af en toe nekpijn waardoor ik ook hoofdpijn krijg. Maar dit lijkt wel een hele andere hoofdpijn en ik zou er geen oorzaak voor weten. Het heeft niks met mijn menstruatie te maken, hier heb ik namelijk nooit echt last van en mijn menstruatie is een dag of 5 geleden beëindigd... Als het daar aan zou liggen lijkt het me heel erg raar dat ik nu nog steeds hoofdpijn heb en soms erg duizelig ben.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en hier e.v.t. ook ervaring mee heeft of heeft gehad. Ik kijk het nog een weekje aan en als het niet over gaat dan ga ik even langs de huisarts