Ondertussen ben ik 3 jaar verder en heb ik er nog steeds last van, zo gaat het een week goed. En de week daarna moet ik me plotseling weer op de grond laten zakken omdat ik anders uit evenwicht raak. Het komt vaker voor op mijn leeftijd volgens de dokter (nu 16) maar het is nooit ernstig, en het enige advies is langzaam op staan. Maar ik probeer het ik sta langzaam op en soms na een aantal stappen dan komt de klap. Alles begint te draaien en ik word licht in mijn hoofd met het gevoel of ik zo neer ga. De "aanval" komt meestal na het opstaan maar soms ook uit het niets. Vaak heeft het vooral invloed op mijn evenwicht en krijg ik een licht gevoel in mijn hoofd. Mijn bloeddruk is aan de lage kant maar niet dusdanig laag dat er zulke erge klachten ontstaan volgens de dokter. Voor de rest heb ik een gezond gewicht en eet en drink ik normaal.
Wat is bokt's mening hier over? Zijn er mogelijke oorzaken die bij mij niet bekend zijn waar ik toch nog eens naar moet kijken? Heeft de huisarts gelijk en is dit normaal of moet ik het toch nog eens verder laten onderzoeken bij een ander huisarts of eventueel een ziekenhuis. Misschien dat hier mensen zijn die dezelfde ervaringen hebben en hebben zij nog tips.
Alvast Bedankt