Aankomen na stoppen met pil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Aankomen na stoppen met pil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 11:58

Een half jaar geleden ben ik gestopt met de pil en sindsdien ben ik alleen maar aangekomen in gewicht.
Ik was altijd superslank, dus ik baal onwijs. Het is helemaal niet nodig en extra gewicht is simpelweg ongezond.
Mijn eetpatroon en leven zijn verder niet veranderd en ik ben ook niet zwanger, vandaar dat ik vermoed dat het echt samenhangt met het stoppen met de pil.

Mijn vraag hier is of er mensen zijn die dit herkennen en die er ervaring mee hebben?
Ik ben bijna geneigd maar gewoon weer de pil te gaan slikken eigenlijk.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:01

Ja hoor, dat is algemeen bekend. Veel komen aan als ze stoppen met de pil.
Ik ben zelf een keer voor 2 weken gestopt en weer begonnen omdat ik aankwam.

HorseTopShop

Re: Aankomen na stoppen met pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:04

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:14

Oink? Echt??
Ik neem nu al 15 jaar geen pil meer maar toen ik destijds stopte, ben ik afgevallen.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:22

Ik heb ook vaker van mensen gehoord dat ze juist gewicht verliezen in plaats van aankomen? :?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 12:24

Majken schreef:
Ik heb ook vaker van mensen gehoord dat ze juist gewicht verliezen in plaats van aankomen? :?

Precies, ik ook. Daarom dus benieuwd of anderen het ook andersom kennen, kennelijk wel.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:27

Ik ben ook vaker met de pil gestopt en niet aangekomen? Ben je niet toevallig gestopt met roken of ander leefpatroon aan gaan houden onbewust?

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:33

Volgensmij kom je over het algemeen juist aan door gebruik van de pil omdat je vocht vast gaat houden... Dus ik weet niet of het samenhangt met het stoppen.

Laura_Zodine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 12:45

Licht eraan of je een androgene of anti-androgene pil hebt. Ik viel ook juist te veel af. Volgens mij is er niet veel anders aan te doen dan aan de pil blijven, maar ik lees mee voor het geval :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 13:29

_Zsazsa_ schreef:
Ik ben ook vaker met de pil gestopt en niet aangekomen? Ben je niet toevallig gestopt met roken of ander leefpatroon aan gaan houden onbewust?

Zoals ik zei is er niets veranderd ;)
Roken heb ik nooit gedaan, smerig!

Laura_Zodine schreef:
Licht eraan of je een androgene of anti-androgene pil hebt. Ik viel ook juist te veel af. Volgens mij is er niet veel anders aan te doen dan aan de pil blijven, maar ik lees mee voor het geval :P

Ja, dat vind ik dus ook zo wat. Ik was niet van plan de rest van mijn leven de pil te slikken, ben er niet voor niets mee gestopt.
Ik ben benieuwd hoe anderen het 'opgelost' hebben juist.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 14:43

Er is een centraal topic voor vragen over anticonceptie. Jouw vraag is vooral gericht over het effect van stoppen met de anticonceptiepil; om die reden verwijs ik je naar het centrale topic, waar je met je vraag terecht kunt. Daar zijn ongetwijfeld veel gebruikers te vinden die hun ervaringen hiermee kunnen delen. :) Omdat dit een dubbeltopic is, plaats ik een slotje.