Goed, 2 weken geleden, ik was thuis van mijn stage (ik zit intern op een vakantie park, wat dus inhoud dat ik hier slaap ipv thuis). Het was de nacht voordat ik terug naar het park zou rijden. Mijn vriend en ik wilden net gaan slapen toen ik ontzettende steken kreeg aan de rechter kant van mijn lichaam. In mijn zij zegmaar, net boven mijn heup botje, en onder mijn ribben. Niet in mijn rug, echt aan de zijkant, meer aan de kant van mijn buik dan aan de kant van mijn rug. Even afgewacht tot het weg zou trekken, het werd alleen steeds erger

De volgende dag ging om 8 uur de wekker. Ik was dood moe, maar heb direct de HA gebeld. Telefonisch overleg gehad, situatie uitgelegd, en ze hadden het ook al doorgekregen van de HAP. Advies was rustig aandoen die dag, 3/4x per dag 2 paracetamol en de volgende dag terug bellen.
Dit heb ik dus gedaan. Toen ik de volgende dag terug belde kreeg ik het advies 2/3 dagen rustig aan te doen en weer die paracetamol.
Had ik daarna nog steeds zo'n last, moest ik terug bellen voor een afspraak.
Nu het volgende; De steken zijn zo goed als weg. Als ik er last van heb zijn ze zo zwak dat het bijna te negeren valt. Er is nog steeds regelmatig een zeurend gevoel op de plek waar de steken zaten. Ik vraag me op dit moment af of ik me dat dan dus niet inbeeld.
Aan de andere kant; ik heb nu regelmatig ook steken aan de andere kant (links dus), dan niet in mijn zij maar onderin mijn buik. Zegmaar vlak boven mijn lies, maar ook vlak onder mijn ribben (niet in de zij maar aan de buik kant).
Wat ik me nu afvraag; is dit zorgwekkend? Genoeg om naar de HA te gaan en er ook een antwoord te krijgen op mijn vraag wat het zou kunnen zijn of wordt ik dalijk weer naar huis gestuurd met het advies; doe maar even rustig aan.
Wat me vooral kopzorgen geeft is dat ik nogsteeds niet weet wat het is geweest die nacht, en dat er nu dus vreemde klachten van steken bijkomen..
Heeft er iemand ideeën/ ervaring met zelfde soort klachten..?
Ik ben maar 2 dagen thuis dus die 2 dagen zijn natuurlijk kostbare tijd. Gezondheid gaat natuurlijk voor maar ik twijfel of ik voor jan met de korte achternaam een afspraak maak bij de HA om uiteindelijk weer met niks naar huis te gaan..