Zaterdag loop ik al 4 weken met een peesplaatontsteking, na 1 1/2 week ben ik naar de huisarts gegaan en toen is het geconstateerd. Een week ontstekingsremmers gekregen maar dat hielp niet veel.
Natuurlijk kreeg ik de welbekende remedie: RUST! Maar zoals mijn podotherapeute zei, deze blessure komt niet vaak voor bij mensen die rust kunnen houden

Voor mijn doen doe ik echt al heel weinig aan sport en op dagen dat het echt teveel pijn doet zeg ik zelfs mijn les af! (Dan moet het echt pijn doen!) 1 a 2 keer in de week, normaal 5/6 dagen id week.
Zodra ik iets verbetering merk probeer ik toch weer wat te doen en dan is het gelijk weer mis

Ik heb een beroep waar ik best veel moet lopen, ik word al vaker ingepland voor een kantoordienst want veel lopen doet gewoon veel pijn.
Ik rust dus best veel en tape daarbij mijn voet in (filmpje via youtube op aanraden van iemand) heb het idee dat dat een beetje verlicht.
Heb goede schoenen aan en sinds dinsdag nieuwe steunzolen...
Maar... aangezien het me natuurlijk VEEEEEL te langzaam gaat vroeg ik me af of bokkers nog tips hebben?!
Hopelijk zit de gouden tip er tussen want ik ben het stil zitten al MEER DAN ZAT!!