Ik hoop dat het hier goed staat.
Lang getwijfeld of ik hier een topic over moest openen omdat ik me er eigenlijk best wel voor schaam...
Ik ben op zoek naar lotgenoten om ervaringen uit te delen wat betreft een operatie aan marisken/skintags.
Ik ben hier gister aan geopereerd en mis het om ervaringen hier over uit te wisselen. Het is geen onderwerp wat zo 1,2,3, besproken wordt.
Bij mijn is het zo'n 10 jaar geleden ontstaan toen ik de ziekte van crohn kreeg, het is bij mijn dat ook een uiting van de crohn geweest, maar ik heb dit nooit geweten. Totdat ik er een 3 maanden genoeg van had, ik dacht namelijk dat het aambeien waren, bij de chirurg bleken dit dus crohn's skintags te zijn. Er is hier nog geen aparte naam voor dus wordt het maar zo genoemd.
Ik heb hier dus al die jaren mee rondgelopen omdat ik me er zo voor schaamde dat ik er niemand naar durfde te laten kijken, het had echter wel veel invloed om mijn zelfvertrouwen.
Ik zal heus de enige niet zijn die dit heeft of die niet weet dat het skin tags zijn.
Zijn er meer mensen die dit hebben/hebben gehad.
Hoe is de operatie bij jullie verlopen en hoe is het herstel gegaan ?
Ik hoop dat er meer mensen hun ervaringen op dit gebied willen delen, ondanks dat het geen onderwerp is waar mensen heel open over zijn.
Voor mij was het openen van dit topic ook een hele grote stap en ik hoop dat meerdere mensen er meer open over durven zijn zodat het taboe hiervan een beetje wordt doorbroken. Eventueel mag het ook via pb