chocobroodje schreef:Oei dat klinkt naar, kan dat ook al? Mag ik vragen waarom je het overweegt? Hier ook veel problemen in dat gebied
Mijn man heeft er eentje. Zijn radiuskop was door een val van het dak tijdens werkzaamheden volledig verbrijzeld. Dus in zijn geval hadden ze er een prothese ingezet. Helaas was de eerste niet goed (te groot) en is er 11 mnd later een nieuwe ingezet.
Nu zijn we bijna 13 jaar verder en nu het gevoel dat hij er soms uitschiet. Dus vandaar zijn we gaan googleen en kwamen er dus achter dat ze maat 10 jaar mee gaan, soms 15. Dit is mijn man nooit verteld.
Vandaar dat we opzoek zijn naar ervaringen erover.
MiVita schreef:Nog geen ervaring mee maar ik zal er met tijd wel een moeten krijgen.
De artsen gaven bij mij aan dat de prothese max. 10 jaar meegaat, daarom willen ze de operatie zo lang het gaat uitstellen om zo het aantal vervangoperaties te kunnen beperken.
Ik volg even mee
Eerlijk is eerlijk, ik zou goed naar je klachten nu kijken. Want het is absoluut niet zaligmakend de prothese aldus mijn man.
Of dit allemaal te wijden is aan het feit dat er bij de eerste operatie grote fouten zijn gemaakt, het dus nu al de 2e is? Daar durf ik geen eerlijk antwoord op te geven.