Help! Wimper extensions vallen er binnen een week uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bloementje3

Help! Wimper extensions vallen er binnen een week uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 16:29

Hallo allemaal!

Ik heb even op Bokt rond zitten kijken maar kan niet vinden wat ik zoek.
Sinds woensdag heb ik wimper extensions. Ze zijn gezet met de one by one techniek.
Toen ze er net opzaten was ik er heel blij mee. Maar nu beginnen er egt heel er veel uit te vallen.
Is het normaal dat ze zo snel uitvallen?
Ik heb er maar 1 keer mascara op gedaan en deze was zonder olie. Ook de make up remover is zonder olie.
Kan het door mijn eyeliner komen?? Ik baal hier erg van omdat ik het onwijs mooi vindt maar ik ga er niet aan beginnen om ze elke week te laten opvullen dat vind ik teveel van het goede. Als dit niet normaal is heeft er dan iemand een tip voor een goede salon omgeving Den Haag? Ik ben nu bij een salon geweest waar ik voorheen mijn nagels liet doen de wimper extensions kosten daar €89,- nu hadden ze aanbieding voor €69,- Het is gewoon een nette salon... vraag mij alleen af waarom de extensions er nu al uitvallen -O- -O- -O-

future_vet

Re: Help! Wimper extensions vallen er binnen een week uit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:32

Wat dacht je van de salon bellen? Lijkt mij niet dat een eyeliner dat kan veroorzaken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:35

wrijf je soms veel in je ogen?
Overigens wrijf je vaak met remover ook over je ogen. Olie of niet, daar kunnen extensions gewoon niet goed tegen.

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:59

Ik heb zelf extensions maar kan er geen mascara op doen...verwacht dat de uitval komt omdat je de mascara verwijderd, dan ontstaat wrijving en laten ze los.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 17:18

Inderdaad door wrijven, of misschien als je veel traant onder het rijden? En eyeliner is ook niet goed volgens mij!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:04

Heb je vettige oogleden/vette huid? Bij mij kwam het daardoor dat ze zo snel uitvielen.. echt heel jammer.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:06

Hoe lang heb je gewacht met douchen?

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:09

En daarnaast is het ook gewoon een natuurlijk verschijnsel dat je eigen wimper haren uitvallen, die dus vanzelfsprekend je wimper extensions meenemen. Ben je een buikslaper TS?

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 19:47

Heel erg bedankt iedereen voor de reacties
@future_vet: Wil eerst even de reacties lezen voordat ik ga zeuren bij de Salon

@Needje:Ja ik denk inderdaad dat ik er wel langa ben gegaan met makeup remover vanwege mijn eyeliner

@_Zoe: Nee heb geen traan ogen gehad :-)

@daisssx: Dat weet ik eigenlijk niet haha!

@Laurie: Ik had gedoucht voordat ik ze liet zetten daarna ( lekker fris haha!!) 48 uur gewacht

@Dyphusion: Ja dat snap ik alleen niet na 1 week zoveel tegelijk toch? Nee wel een zij slaper.

@monsterina: Ja ze zij inderdaad wel aan elkaar geklont geweest

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:13

Vallen er hele plukken uit of gewoon enkele? Dat laatste is normaal, je verliest gewoon dagelijks een paar wimpers. Bij mij was het mooie er na 2 weken wel af en de laatste week moest ik wat bij plamuren met mascara, maar zo kon ik het er wel 3 weken mee redden. Het loont enorm om even goed te zoeken naar iemand die vanuit huis wimpers doet. Mijn laatste adresje deed het voor 15 euro en dat was minstens zo goed als de eerste set bij een salon.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:05

bloementje3 schreef:
@Needje:Ja ik denk inderdaad dat ik er wel langa ben gegaan met makeup remover vanwege mijn eyeliner
@monsterina: Ja ze zij inderdaad wel aan elkaar geklont geweest

:') Dit dus.

Neem aan dat je ook geen mascara nodig hebt als je wimpers hebt? Anders voor 3d gaan ipv 1by1.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:33

bloementje3 schreef:
@Dyphusion: Ja dat snap ik alleen niet na 1 week zoveel tegelijk toch? Nee wel een zij slaper.

Ik denk dan toch dat het een combinatie is tussen je remover en het uitvallen van je eigen wimpers is. Apart zullen ze voor een aantal haartjes zorgen die uitvallen, maar gecombineerd is het al een stuk meer natuurlijk. En het feit dat je op je zij slaapt kan er ook aan bij dragen, aangezien het dan zo kan zijn dat je buitenste wimpers je kussen alsnog aanraken.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:36

Ik heb ook al maanden wimperextensions en mascara en zeker make-up remover zijn geen aanraders. Zo min mogelijk aankomen, geen mascara en al helemaal niet met een watje remover in je ogen wrijven. Ook door zonnebank, sauna, zwembad, zon en warm douchen gaan ze er sneller af.

De mijne zitten trouwens als een huis. Maar ik kom er dan ook helemaal niet aan. :D

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 12:56

Bedankt allemaal voor de reacties.
Dus eigenlijk gewoon helemaal geen make up is het beste?

Hoe doen jullie dit op vakantie met zwemmen enzo?
Ik ga namelijk in november een rondreis maken door Thailand...De wimpers lijken mij dan handig omdat ik niks aan mn make up hoef te doen maar we aan 3,5 week en de laatste week lig ik op het strand/ snorkelen enzo.

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:58

Ik mocht geen mascara op doen, dus ook zo min mogelijk wrijven in je ogen en aan je wimpers komen..

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 13:02

Geen make-up hoeft ook weer niet, maar met wimper extensions heb je meestal niet zo veel meer nodig.
Eyeliner weghalen zorgde bij mij ook voor meer uitval omdat ik dan met een wattenstaafje in de wimpers bleef haken.
Ik deed alleen een beetje mascara op mijn onderwimpers en heel soms voor een feestje eyeliner.
En natuurlijk heel voorzichtig schoonmaken en zo min mogelijk aanzitten.
Zo deed ik eer prima 3 weken mee.

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 17:49

Bedankt allemaal voor de Tips! Ga ze aankomende week weer laten doen en ga er dan extra voorzichtig mee om. Ben ook bang als ik alles hier zo lees dat ik er misschien een beetje te lomp mee ben omgegaan. En idd eyeliner verwijderde ik me een wattenstaafje.Ik ga voor een gewone werkdag zo min mogelijk oog make up doen. Alleen voor gelegenheden. Heeft iemand een tip hoe je eyeliner het beste kan verwijderen??
Welke mascara gebruiken jullie?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:05

Ik zou lekker gaan voor een goeie mascara! makkelijk en goedkoop, als je op reis gaat.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:18

Mocht je al make-up op willen met extensions, ga dan met schoonmaken voor een foamreiniger. Lash Extend heeft een hele fijne en kan je gebruiken onder de douche. Let er ook op dat je alleen van boven naar beneden reinigt en niet van links naar rechts.
Vloeibare eyeliner kan nog wel, geen oogpotlood want dat krijg je er niet goed uit en gaat tussen de extensions klonten.

Verder kan je idd beter geen mascara gebruiken, is vaak ook niet nodig, anders is of 3d of russian lash een betere optie. :j

En wimpers kunnen ook uitvallen door verschillende groeicyclus van je haren, soms zitten ze aan het eind en vallen ze uit.
Zo ongeveer iedere 6 weken heb je een complete nieuwe set wimperharen. Daarom moet je ook om de zoveel weken bijvullen. :)
Zou ze van de week even laten bijwerken en dan er goed voor zorgen. Het is ideaal.
Tip voor als je op vakantie gaat: neem een coating mee. Door de vochtigheidsgraad kunnen ze ook loslaten of gaan zakken, met de coating voorkom je dit.