Ik heb al zolang ik mij kan herinneren last van mijn heupen na veel lopen en werk op stal etc. Ik ben ongeveer 2 jaar geleden van een paard gevallen op mijn onderrug, had ontzettend veel pijn en lag een halfuur in mijn eentje op de grond voordat ik op kon staan en iemand kon bellen. Na die val viel het mij op dat als ik mijn knieën ophief dat mijn heupen/bekken knakten. Ik heb ook bijna dagelijks nog last van mijn rug.
Ik ben een maand of twee geleden naar een fysio geweest voor de pijn in mijn onderrug en het knakken in mijn heupen maar deze kon niks vinden dus ben na 6 behandelingen daarmee gestopt.
De pijn in mijn heupen werd ook steeds ergers dus toch maar naar de dokter ermee. Hele verhaal voorgelegd en röntgen foto laten maken.
Dit zijn de gemaakte röntgenfoto's.

Ik kreeg te horen dat er niks mis is met mijn heupen, bekken of SI-gewricht. Ik ben doorverwezen naar een podotherapeut voor inleg zooltjes. Mocht dit niet baten na een aantal maanden moet ik door naar een orthopeed voor mijn heupen.
Maar toch vielen mij mijn ruggenwervels op. Deze staan natuurlijk per 'toeval' ook op de foto. Bij mijn onderste ruggenwervels lijkt het alsof er iets gebroken is en over elkaar geschoven is. Ik vroeg hiernaar maar de huisarts vertelde me dat het waarschijnlijk een over projectie is en ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar toch zit ik met die val in mijn hoofd.
Ik vroeg me af of iemand hier misschien verstand heeft van rontgenfoto's, botbreuken, ruggenwervels of iets dergelijks. Alle informatie is welkom want ik kan bijna niet geloven dat het een 'fout' in de röntgenfoto is. Het lijkt zo duidelijk op een breuk...