Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Maar ik ben van mezelf dan ook redelijk gestructureerd, misschien is het minder prettig als je een beetje een chaoot bent. Loolotte schreef:Heb je een fysieke agenda geprobeerd? (dus geen losse papiertjes die overal slingeren) Op je telefoon vind ik toch minder handig. In een agenda kun je het gewoon opschrijven en terugkijken. Verder werk ik veel met een soort to-do lijstjes op mijn telefoon, waardoor ik dus minder snel vergeet de was uit de wasmachine te halenMaar ik ben van mezelf dan ook redelijk gestructureerd, misschien is het minder prettig als je een beetje een chaoot bent.
Annem84 schreef:Ik ben ook echt enorm verstrooid en heb het concentratievermogen van een goudvis.
.... Naar voren lopen om de laptop te pakken. Printer aanzetten en zonder laptop terug komen. Waarom ging ik ook alweer naar voren....ehm......ohja
....3 passen verzet naar voren "Goh, de printer staat al aan", weer naar achter, ik mis iets...........
Ohja, weer naar voren voor de laptop, voor staan en toch maar even aan mijn vriendin vragen waarom ik ook alweer naar voren was gelopen
.
.
) het.
Ik ben verschrikkelijk. Mijn eindscriptie voor mijn bachelor verpleegkunde ging ook nog eens over gedragsveranderingen bij dementie (toepasselijk) en ik werk nu als verantwoordelijke in een woonzorgcentrum. Met 3 afdelingen voor personen met dementie, en ik werk samen met de referentiepersoon dementie