Needless to say dat ik niet won uiteraard.
Dus ik ging plat op m'n bakkes en we hebben heel hartelijk gelachen. Opstaan, niets aan het handje. Heb ook geen pijn gevoeld bij het vallen. Vervolgens gistermiddag op hoge hakken (nouja, een cm of 8) gewinkeld, nog niet echt iets aan de hand. Maar toen ik thuis m'n schoenen uit deed, kreeg ik last van m'n knie.
Ik denk nu dat ik m'n knie verdraaid heb, want zodra ik een bochtje wil maken en iets te snel ben dan voel ik dat zo heerlijk in m'n knie. (en het past bij hoe ik ben gevallen
) Niet dat ik door het dak ga van pijn, maar het voelt niet lekker. Knie is niet dik of warm, dus het is echt maar een heel klein beetje. Gisteravond een keukenrol onder m'n been gehad
Zolang ik 'm krom hou of gewoon rechtuit blijf lopen heb ik nergens last van. Dus ik dacht: Hé, ik heb nog wel tape in huis, ik tape m'n knie gewoon in aan de hand van zo'n youtube tutorial en kijk het even een paar dagen aan.
Want er is aan de buitenkant niets te zien en dan ga ik echt niet de huisartsenpost bellen
Bovendien heb ik er geen pijn aan met gewoon lopen enzo. Dus ik Google, en het zou echt werelds veel pijn moeten doen, knie moet dik en warm zijn.
Maar je kan je knie op duizend manieren tapen, afhankelijk van waar je last van hebt.
God... Wie o wie kan mij helpen? Ik denk zelf dat mijn meniscus wat gevoelig is. Maar ja, zeg het maar...
Vanochtend overigens nog even paardgereden en dan heb ik ook nergens last van. Ik stap weliswaar op met een krukje, maar geen centje pijn met zo'n beweging.
Ik zal jullie erg dankbaar zijn!
)
. Ik zou er dus toch voorzichtig mee zijn. (Ik ging er bij mij ook vanuit dat het wel mee viel).