Needless to say dat ik niet won uiteraard.
Dus ik ging plat op m'n bakkes en we hebben heel hartelijk gelachen. Opstaan, niets aan het handje. Heb ook geen pijn gevoeld bij het vallen. Vervolgens gistermiddag op hoge hakken (nouja, een cm of 8) gewinkeld, nog niet echt iets aan de hand. Maar toen ik thuis m'n schoenen uit deed, kreeg ik last van m'n knie.
Ik denk nu dat ik m'n knie verdraaid heb, want zodra ik een bochtje wil maken en iets te snel ben dan voel ik dat zo heerlijk in m'n knie. (en het past bij hoe ik ben gevallen

Gisteravond een keukenrol onder m'n been gehad

Dus ik dacht: Hé, ik heb nog wel tape in huis, ik tape m'n knie gewoon in aan de hand van zo'n youtube tutorial en kijk het even een paar dagen aan.
Want er is aan de buitenkant niets te zien en dan ga ik echt niet de huisartsenpost bellen

Dus ik Google, en het zou echt werelds veel pijn moeten doen, knie moet dik en warm zijn.
Maar je kan je knie op duizend manieren tapen, afhankelijk van waar je last van hebt.

Vanochtend overigens nog even paardgereden en dan heb ik ook nergens last van. Ik stap weliswaar op met een krukje, maar geen centje pijn met zo'n beweging.
Ik zal jullie erg dankbaar zijn!