Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik weet niet wat het kan zijn.
Weet je wie er wel achter kan komen? De huisarts. Die heeft daar namelijk voor gestudeerd en weet de juiste wegen te bewandelen en de juiste doorverwijzingen te geven aan je.
Naar de huisarts dus, niet naar bokt.
Brinta12 schreef:Ik heb ongeveer al 3 maanden last van mijn keel. Het voelt als een vernauwing en hierdoor heb ik last met ademhalen. Ademhalen via mijn neus gaat lastig, hiervoor heb ik van de huisarts een neusspray gehad met corticosteroïden. Heeft iemand een suggestie wat het kan zijn?
...en allergie kun je beschrijvenals een overijverig immuunsysteem, dat om haar moverende redenen 'alarm slaat' (=ontsteking gaat maken) naar aanleiding van "onschuldige zaken" zoals pinda's. (Of melk, pollen, huisstofmijt, etc. Een ander mens heeft daar geen last van, jij nu helaas wel.)Citaat:Ik heb een melk en pinda allergie en ik krijg precies dezelfde klachten als nu. Deze allergieën heb ik onder controle, want ik weet waar het in zit. Ik zat zelf te denken aan een nieuwe allergie (bijv. Huisstofmijt?). Of misschien iets van ontstoken amandelen.