Ik zit een tijdje met allemaal zwarte puntjes in m'n haren, waarschijnlijk zeep/haarlak resten, aangezien het enkel bij m'n voorhoofd zit. Ik draag mn haren altijd op een staart. Nu krijg ik het met man en macht niet uit m'n haar gewassen!!! en nee het zijn geen luizen(eitjes) want het ziet er van dichtbij hetzelfde uit als de 'troep' die wel eens aan de tandjes blijven zitten van je borstel... Iemand een handige tip/product die dat er wat makkelijk uit krijgt? Eruit plukken is té onhandig, en m'n haar lijdt daar ook aardig van...
Heel vreemd allemaal.... I know...
Foaly
Geplaatst: 26-07-16 15:04
Geen zeep en haarlak meer gebruiken
Nee, geintje. Welke shampoo gebruik je?
Melewel94
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-16 15:06
Foaly schreef:
Geen zeep en haarlak meer gebruiken
Nee, geintje. Welke shampoo gebruik je?
Ik gebruik syoss repair shampoo + conditioner, af en toe wissel ik af met de shine versie
Ik heb hier ook last van gehad, en na een paar keer met Head and shoulders gewassen te hebben (echt flink even op de vieze plekken masseren zeg maar), was het weg. Misschien kun je dat eens proberen.
Ik zal het eens een keer proberen met dreft, heb ik nog in huis staan, en als dat niet werkt kan ik alsnog Head and shoulders halen ik hou jullie op de hoogte!
Shirley
Geplaatst: 26-07-16 15:21
Uitkammen met een luizenkam al geprobeerd? En je borstels goed schoonmaken in een heet sopje