Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarolienR schreef:Welke techniek is bij jullie (vrouw/moeder) toegepast? Aangezien ik wel vijf verschillende kan vinden
suuszzzz schreef:Ik lees even mee! Ik wil mijn ogen misschien ook laten laseren. Ben al aan het rondkijken op internet. Valt me op dat de prijzen per kliniek behoorlijk verschillen. Ik vind het stiekem wel eng. Ben zo bang dat er iets misgaat en ik niets meer zie of ineens minder zie..
Vicky_88 schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb rechts -1.00 met een cylinder van -4.00.
Vraag me af of ze wel zo'n hoge cylinder weggelaserd kunnen krijgen...
Arantes schreef:Vicky_88 schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb rechts -1.00 met een cylinder van -4.00.
Vraag me af of ze wel zo'n hoge cylinder weggelaserd kunnen krijgen...
Ja dat kan, over het algemeen kan een cilinder tot 6 dioptrieën gecorrigeerd worden en met een implantaat lens zelfs tot 7,5 dioptrieën.
xMaritt schreef:Dat het maar 7,5 tot 10 jaar werkt en dat je daarna weer of weer opnieuw je ogen moet laseren of weer een bril moet gaan dragen.
_ENGEL_ schreef:Voor iedereen die wil, maar niet durft of voor degene die twijfelen nu mijn advies ga er is langs om te kijken of het überhaupt kan. Ik wilde zo graag, maar durfde niet en twijfelde en stelde uit jaar in jaar uit etc. Eindelijk durfde ik, bleek het niet mogelijk te zijn bij mij. Mijn hoornvlies was te dun om mijn sterkte te kaderen. Hoe slechter je ogen zijn hoe dikker je hoornvlies moet zijn. Daar sta je dan