het leek mij leuk om bij te houden hoeveel ik af val en of het product echt effect heeft .
onlangs kwam mijn vriend een bericht tegen op facebook, het ging over de vrucht garcinia combogina , het schijnt dat er al veel mensen in amerika en andere lander hierdoor zijn afgevallen .
aangezien ik ook graag wou afvallen ging ik kijken op google wat het voor iets is en of het echt werkt .
hier kwam ik op de volgende website http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/130770-afvallen-met-garcinia-cambogia-extract.html .
ik dacht misschien moet ik dit maar eens proberen .
zo gezegt zo gedaan ik heb het besteld en kreeg het na 1 dag al in huis , ik ben vorige week donderdag 14-07 begonnen met het nemen van de pillen en vandaag dacht ik ik ga eens op de weegschaal staan . mijn begin gewicht was 67,7 op dit moment weeg ik 66,3 , wel heb ik deels mijn eten aangepast en drink nu alleen nog water en thee (zonder suiker) ik ben nu al tevreden door het resultaat en hoop mijn streef gewicht te gaan halen .
willen jullie wat weten over het product of hoe het werkt kijk dan even op google maar ja mag het natuurlijk ook aan mij vragen . mocht je het ook willen bestellen moet je wel op een paar punten letten ! meer info via de website of pb

ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen en hoop dat ik andere mensen hiermee kan inspireren.
groetjes bontebonte !!