Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Het hele jaar door heb ik hier last van inderdaad. Met slecht weer en in de winter/herfst meer naar mijn idee.
Ik heb nooit bloed laten prikken dus ik principe is alles mogelijk. Pfeiffer ed. ook niet op laten testen.
Allergie was ook in ons opgekomen maar ik vind het dan zo raar dat de allergische reactie pas 'the morning after' plaatsvindt. Een vriendin van mij heeft hooikoorts en die is al aan het niezen als ze één stap buiten gezet heeft. Daar heb ik zelf geen last van, niezen en hoesten doe ik alleen als ik erg verkouden ben. Dat is dit niet volgens mij.
Mijn amandelen heb ik nog. Daar was ik niet op gekomen.
Er is nog iets - dat zal hier vast niets mee te maken hebben maar ik zeg het toch maar - namelijk dat ik 's avonds overal pijn heb. Mijn heupen, enkels, voeten en spieren in mijn schouders zijn 's avonds echt enorm pijnlijk en als ik dan in bed ga liggen steekt alles heel even en daarna vloeit het langzaam weg. Zou dat misschien hieraan gerelateerd kunnen zijn?
De huisarts ga ik bellen maar dat doe ik na het weekend dus reacties dat ik naar de HA moet gaan helpen vrij weinig.